even een korte update Milan

Milan moest vandaag weer op controle bij de kinderarts. Milan zijn oogje gaat per dag vooruit ! Toen de kinderarts dit hoorde was ze helemaal blij. Ze vertelde mij dat Milan gewoon domme pech heeft gehad dat hij een oogkasontsteking heeft gekregen. Hoe hij eraan kwam is en blijft een raadsel want het verschijnsel hoort gewoon niet bij kleine kinderen. Milan moet nog tot zondag antibiotica slikken en daarna is het gewoon afwachten. Bij het kleinste beetje rood of gezwollen oog moesten we wel direct gaan bellen....
Ben helemaal gelukkig en vooral opgelucht dat we het nu bijna achter ons kunnen laten, dit avontuur.

Groetjes Jolanda

Hoi Jolanda!!

Sorrie dat ik nu pas reageer op het ziekenhuis verhaal van Milan, wat ongeloofelijk zielig voor jullie kleine manneke..Dat hij nu net de pech moet hebben...
Fijn dat het nu weer beter met hem gaat.
Een hele dikke knuffel voor jullie!!

Liefs Lonneke!!

Joepie!!! Gelukkig zeg. Zal een hele opluchting zijn ook voor het arme menneke...
Ik hoop dat je hem nog niet nodig hebt gehad, maar bevalt de nieuwe dok? En niets meer gehoord van de "oude"??

Liefs, Marieke

Jeetje Jolanda, wát een opluchting zeg! Hopelijk kun je dit 'avontuur' snel achter je laten... Fijn dat het zo goed gaat met je mannetje!

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan