Even een leuk berichtje!!!

Hoi meiden,

Helaas zit ik niet meer bij jullie. Herstel van de miskraam ging vrij snel. Wel emotioneel zwaar gehad.

Maar we hebben een super leuk kerstcadeautje gekregen! Ik ben alweer zwanger! Heel bizar snel, hadden dit ook niet verwacht. vorige zwangerschappen 4 en 3mnd bezig geweest en nu helemaal niet!
Kan het ook nog niet echt geloven. Volgende week moet ik op nacontrole bij de gyn komen....

Hopelijk mag het nu allemaal gied gaan!

Liefs Laurie

Wauw Laurie, dat is zeker fantastisch nieuws zeg! Wat een mooi cadeau en zo gegund!

Ik hoop dat dit kindje lekker nestelt en groeit en dat je mag genieten van een zorgenloze, gezonde zwangerschap.

Fijn dat je het even deelde :)

Liefs,
Melian

Wat een goed nieuws en dat met de kerst. Hopelijk blijft dit kindje lekker bij je plakken. En je hoort het vaker dat het na een miskraam meteen weer raak is. Zal een zware onzekere periode voor je worden dus succes en hopelijk een mooie afloop

Met ons gaat het heel goed. Gisteren heb ik weer een controle gehad bij de vk aan toen hoorde ik dat heerlijke hartje weer kloppen. Inmiddels ben ik ruim 15 weken zwanger. Het is wel zo dat de onzekerheid na twee miskramen erg groot is. Na de afspraak bij de vk ben ik meestal een week gerustgesteld en daarna slaat de twijfel weer toe. Ik kan dan ook bijna niet wachten tot ik het kindje dagelijks ga voelen. Gelukkig brengt onze peuter veel afleiding ;-)

Hier blijven de vingers gekruist voor je. Laat je het nog even weten als je straks de echo hebt gehad? Wat zou het heerlijk zijn als jij aan het einde van de zomer weer een klein lekker hummeltje in je armen kunt houden.

Wow Laurie, wat een geweldig nieuws! En dat nog met de kerst ook, wat een mooie manier om het jaar af te sluiten!
Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe :)
Liefs

Dank je wel Syllie en Kimmie! Ik voel me goed en sta er ook heel positief in al ben ik er wel heel de dag meebezig.

Ik twijfel of ik as donderdag al een echo wil laten doen. Het is nog vroeg dadelijk is het resultaat toch wat teleurstellend en wil ook niet te veel stress oplopen nu. Ik wil er van genieten.

Fijn dat het zo goed gaat Melian!! En wat je zegt een peuter geeft veel afleiding. Bij ons heeft het met het verwerken ook goed geholpen.

Jullie horen donderdag van me!

X

Logisch dat je er de hele dag mee bezig bent, je weet immers wat het verdriet is nu...

Ik heb een vroege echo gehad na mijn miskraam in september, doordat ik geen menstruatie heb gehad tussen de miskraam en de nieuwe zwangerschap wist ik niet precies hoe ver ik was. De echo was(achteraf gezien) bij 5.6 weken en toen was er alleen vruchtzakje en dooierzakje zichtbaar. Zelf dacht ik 6.3 weken te zijn. 2 weken later mocht ik terug komen en dit waren echt 2 hele nare weken omdat ik echt tussen hoop en vrees leefde. Gelukkig bleek bij de 2e echo dat de kleine goed was gegroeid dus uiteindelijk wel eind goed al goed.
Maar als je ook zo rond de 6 weken zit nu, zou ik vragen of je over een weekje mag komen kijken. Dan heb je meer kans op geruststellend beeld, en dat is echt veel fijner dan ik nu had :)

Succes donderdag en hou ons op de hoogte!

Terug
Bovenaan