Even een mega dip...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Vandaag heb ik even een mega dip en moet het even ergens kwijt (sorry daarvoor). Vorige week heb ik in een 'soort van' overleg met mijn zakenpartner besloten waarschijnlijk na m'n verlof niet meer terug te komen in de zaak. Een paar dagen laten kwam daar nog bij dat er momenteel geen geld is om mij tijdens mijn verlof nog uit te betalen. Dus per direct geen baan en geen centen meer...

Mijn vriend is momenteel alleen maar aan het werk (gaat 's morgens om half acht weg en komt 's avonds rond tien uur weer thuis) en werkt ook veel in het weekend. Heeft geen tijd voor kletspraatjes, etc etc. Ik voel me dus echt onwijs alleen af en toe. Daarnaast nog flinke rugklachten en m'n verhaal is compleet.

Ik heb me een tijd heel goed kunnen houden en het redelijk kunnen relativeren, maar vandaag lukt me het even niet meer... Ik heb zin om onwijs te gaan shoppen, maar ja zonder geld is dat ook zo lastig ;-). Wat een rot dag!

Duimen jullie mee dat de zon morgen weer schijnt en ik me een stuk beter voel?

Liefs Jettepetje

hoi meissie

wat rot voor je echt balen zeg
en die rot hormonen werken daar ook niet echt aan mee natuurlijk dat is vaak ook een oorzaak dat je dingen nog somberder inziet.
ik hoop dat je je snel wat beter voelt en tot die tijd blijf je hier maar lekker klagen hoor daar is het forum tenslotten toch voor

heel veel succes en een dikke knuf van deze kant van de pc

liefs angela

Hè gets meid,wat vervelend voor je!
Ik kan me best voorstellen dat je er even helemaal doorheen bent.
Ik hoop dat de zon morgen weer voor je zal gaan schijnen,daar duimen we dan maar voor hé!!

Sterkte meid.

Liefs,Ingrid

..... het is helaas geen zonnetje, maar misschien werkt het wel een beetje !!!

Nu even zonder gekheid..... echt balen zeg... en ik snap best dat je een dipje heb, maar je moet maar zo denken .......... over een paar weken heb je een gigantisch lief babytje in je armen ...... en daar doen we het toch allemaal voor !!! En ik weet uit ervaring dat alles echt de moeite waard is.

Jeetje zeg wat balen! En dat je je frustraties niet eens even lekker weg kunt shoppen is ook jammer (maar wel beter voor je portemonaie natuurlijk).

Syl
34 wk

Als je zo'n onwijze  baal dag hebt, moet je vanavond lekker op tijd in de douche gaan of in bad en dan lekker naar bed. Boek lezen of tv kijken of gewoon slapen. Mischien dat je morgen alles weer in een beter daglicht ziet!!

Meid, heel veel succes en hoop dat je ondanks alles toch nog een beetje van je zwangerschap kan genieten!

Liefs, Marielle

Shit dat klinkt allemaal niet leuk. Vervelend hoor. en je bent al zo'n stuk emotioneler als je zwanger bent.
Sterkte verder en ik hoop dat het zonnetje gauw voor jullie gaat schijnen

Monique

Lekker toch dat er een forum is waar je even lekker mag klagen. Kan me voorstellen dat je er nu even doorheen zit en zeker als je je verhaal niet bij je partner kwijt kunt je hier even wil klagen. Ik hoop dat je megadip morgen weer wat gezakt is.

Gr Christa

Terug
Bovenaan