even een nieuwe: derde kindje mama's!!!!!

A

Anoniem

Guest
Lieve schatten

Hoe zit het met de samenstellig van jullie gezin, ik heb twee jongens.
Ik ben zooo benieuwd hoe mijn gezin eruit komt te zien met een derde erbij.
Met een derder erbij  is ons het gezin compleet. (uhh denk ik)

Lijkt me zo gek, ik zie helemaal drie broers voor me die later de kroeg onveilig gaan maken......
Met de komst van een meisje zal ons gezin er weer heel anders uit komen zien.

Ik denk dat ik zelf echt een meiden moeder te zijn  maar gezegend met twee knullen zal ik daar toch maar eens van af stappen.
Ik ben echt zo'n moeder die altijd tussen de meidenkleding moet kijken als ik voor mijn mannetjes aan het shoppen ben, hihi de collectie van LOT EN BINC ik ben helemaal verliefd!!!!!
Gelukkig hebben al mijn vriendinnen meisjes, kan ik daar meiden dingetjes voor kopen.
Heb afgesproken met mijn MAN dat wanneer er een derde komt wij naar zolder gaan verhuizen en blijkt dit weer een lekker een knulletje te zijn mag ik me helemaal uitleven op onze slaapkamer.....

Maar goed ik heb gehoord dat je veel meer kans hebt op nog een jongen als je er al twee hebt. Hebben jullie daar al wel eens van gehoord????
Kus van Fem

Nooit eerder gehoord van de kans op een derde boy.
Als dat zo is dan zal dat hier ook wel zo worden haha, want hebben ook 2 boys van net 5 en 2 jaar.

Ik zie dat ook al voor me, strax allemaal kerels om het huis heen, met brommers klooien hihi en een biertje drinken in de plaatselijke kroeg haha.

Nou ja eerst maar ff zwanger worden... en dat gaat nog niet zoooo hard.

x Mamaloe (1 jaar bezig voor ukkie 3)

Misschien moet je dan toch voor 4e gaan. Wij waren met 3 meiden thuis en de jongste een jongen. Bij mijn zwager 3 jongens, en toen gestopt. Bij ex baas 3 meiden en de jongste een dochter. Dus grote kans dat het nu weer een jongen wordt!!
Toch maar doorgaan voor 4e dus

Haha ja joh goede reden. GEINTJE
Maar idd bij de vierde schijnt de kans weer groter te zijn op een ander geslacht.
Toch houden we het maar bij drie.....dat lijkt me al een hele opgave.

Kus

Terug
Bovenaan