Even een nieuwe zwangeren-lijst dan maar???

Ik kon de oude zo gauw niet vinden. Had maar zin om 6 pagina's bij langs te zoeken...

Hierbij maar een nieuwe dan? Dan is hij direct up to date...

Vul maar aan:

Marieke (happyM), uitgerekend op 10-02-2009 en het wordt een verassing (voor jullie dan hè)

Naam                                   Uitgerekende datum                                 Geslacht

HappyM                           10-02-2009                                                           verassing (voor jullie dan hè)

Esmeeke                           15-03-2009                                                           Willen we niet weten

Zo is het  iets overzichtelijker, helemaal als men dit overneemt en zich op de juiste plek tussen het rijtje zet.

Groetjes!!

Esmé mv Kay en ???

(25 wm zwanger)

Naam                                   Uitgerekende datum                                 Geslacht

HappyM                           10-02-2009                                                           verassing (voor jullie dan hè)

Esmeeke                           15-03-2009                                                           Willen we niet weten

petrapaulissen     14-07-2009                                                            on bekend

Monique                           03-04-2009                                                           Een jongen!!
petrapaulissen     14-07-2009                                                            on bekend

Naam Uitgerekende datum Geslacht
HappyM 10-02-2009 verassing (voor jullie dan hè)
Esmeeke 15-03-2009 Willen we niet weten
Thomenator 23-03-2009 verassing (voor jullie dan hè)
Monique 03-04-2009 Een jongen!!
petrapaulissen 14-07-2009 on bekend

Thomenator             23-03-2009                                                             Verrassing
Monique                           03-04-2009                                                           Een jongen!!

Ikke is ook zwanger!! Alleen... wie is ikke? Na de kerst maak ik  me wel  bekend, dan hebben we het ook  de familie  verteld. Dus nog effies geduld! Ik ben maandag 9 weekjes zwanger, uitgerekende datum 6 juli 2009.

Groetjes April!

Terug
Bovenaan