Even een paar vraagjes.

A

Anoniem

Guest
 Hallo allemaal,

Heb even een paar vraagjes, is mijn 1e zwangerschap, ben nu 4 weken en 5 dagen.

Mijn urine is nu donkerder, klopt dat? ik drink zeker 1500cc en moet superveel plassen, vannacht 4x eruit geweest.

Heb steken onderin mijn buik, kan hem niet meer goed inhouden(mijn buik)

Wanneer begin je met misselijk worden? heb wel pijnlijke bosten, tepelhof is donkerder en zijn zwaarder.

mijn darmen zijn helemaal van slag.

Gisteren 2 testen en nog niet eens na een een minuut had ik al antwoord, ben superzwanger!!!!!

alvast bedankt voor de antwoorden.

mamma lollifantje

Hallo, als eerste van harte met je zwangerschap. Ik drink ruim 2 liter water per dag, en bij mij is de urine ook wel eens donker. Ik ben de hele zwangerschap geen een keer misselijk geweest, merkte echt helemaal niet dat ik zwanger was. Ik had wel steken in mijn buik de eerste weken, net alsof ik ongesteld moest worden. Het schijnt er allemaal bij te horen. Je borsten voelen wat gespannen aan en het kan zijn dat de tepels wat donkerder worden. Elke zwangerschap is verschillend. En je ziet wel aan mij, je hoeft er niet van uit te gaan dat je misselijk wordt. Ben er zelfs maar blij om als dat niet zo is, was ik ook. Hoop dat je wat aan mijn antwoorden hebt. Geniet ervan.
Liefs Ellen
37 wk en 1dg

Hai,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben nu bijna even ver. 4 weken en 3 dagen nml.   (tweede zwangerschap)

Krampen in je buik zijn normaal.
Opgezwolle buik is ook normaal.
Veel plassen is ook heel normaal.
Een beetje bruine afscheiding is niet raar, kan bijv. innestelingsbloeding zijn.
Niet misselijk zijn, geniet ervan. Ik heb het bij allee twee de zwangerschappen niet (hoewel het natuurlijk nog wel kan komen).
als de test zegt dat je zwanger bent, dan ben je zwanger hoor. En je kan niet een beetje of heel erg zwanger zijn. Je bent zwanger of je bent het niet. de ene test geeft het eerder aan dan de ander.

Veel plezier met je zwangerschap!!

dan je wel voor deze reacties!!!!

ja, als de test zegt dat ik zwanger ben, ben ik ook echt zwanger!!!!!

kan het soms ook niet geloven, en dan ineens overstroom je van blije gevoelens.

hoop dan maar dat ik niet misselijk word, mijn borsten zijn wel erg pijnlijk en heb steeds kleine steekjes onder in mijn buik, goede controle dat het allemaal nog goed zit.

heb vandaag al meer gedronken en mijn urine is nu ook niet meer donker!!

en nu maar genieten!!!

bedankt meiden.

Terug
Bovenaan