even een paar vraagjes

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

ik heb een dochtertje van 8 weken. een heerlijk meisje!!
ik geef flesvoeding en dan heb ik wel eens gehoort als je de flessen hebt uitgekookt dat je de flessen in de koelkast moet bewaren (schoon). hoe doen jullie dit?? in de koelkast of gewoon in de kast.
en mn volgende vraag.............
mn meisje heeft nu al iets van 3 dagen geen poepluier gehad, ik geef haar bij elke fles al 10cc meer water. als ze ontlasting heeft zijn het geen harde keutels. hoe lang mag er ongeveer tussen zitten voordat ik aan de bel moet gaan trekken???

groetjes sibje

hoi sibje,

ik zou over dat niet poepen en als ze poept toch ff vragen aan de wijkverpleegkundige die kunnen je vaak goede tips geven.

groetjes tina1

Hoi,

ja, van dat poepen zal ik ook eens ff uitvragen als ik jou was.
Zelf vind ik het wel lang hoor, 3 dagen niet gepoept.
Dylano poept ook weleens een dagje niet, maar dan is het de volgende dag wel 2x.
De flesjes bewaar ik ook in de koelkast, voor bacterien is mij verteld...

Groetjes Debby.

Hoi,
Ik bewaar de gesteriliseerde flessen altijd in de koelkast. Vind 3 dagen niet poepen met flesvoeding wel erg lang, zou aan de bel trekken als ik jou was.
Gr.
Floor

Hoi,

Met flesvoeding kunnen ze minder poepluiers hebben. Mijn dochter heeft soms nog last van harde poep en dan schreeuwt ze ook echt. Ik geef in iedergeval 10 cc extra water in de fles en s'avonds en s'ochtends 2 druppeltjes slaolie in de fles (geen extra water) en op de poeperd wat vaseline smeren. Dit werkt goed voor haar. Flessen in de koelkast ivm met bacterien.

hi

wij zijn overgestapt op friso comfort voor moeilijke ontlasting en krampjes is dat. djaimy had ook geen keutels met poepen en poepte ook 1 keer per 2 dagen en dat vond ik toch wel weinig en hij kreeg ook meer last van krampen en toen we dat gaven was het met 3 dagen opgelost meneer poepte elke dag wel minstens 2 keer en was verlost van de krampen, ik zou het idd even overleggen met het cb.

groetjes angela

Terug
Bovenaan