even een pauze in lassen

A

Anoniem

Guest
Helaas moet ik even mededelen dat ik jullie even ga verlaten, na ruim twee jaar bezig te zijn, wil ik er even helemaal mee kappen, want ik zie dat er veel zwangere zijn op het forum, en hoe leuk ik het ook voor jullie vind, vind ik het steeds moeilijker worden, vandaar. Ben nu bijn 27 jaar over 4 weken, had al wel twee kleintjes kunnen hebben, maar het zij niet zo.Wel hebben ik en mijn man het huis van onze buren kunnen kopen, die naast onze boerderij ligt, en mijn man gaat het van zijn vader overnemen, dus wij gaan een heel ander leven tegenmoet, misschien ook wel even heel goed voor ons, om ons ergens anders op te richten, daarnaast heb ik een paar weken geleden een nieuwe piano gekocht en we gaan naar griekenland op vakantie van de zomer, eigenlijk supergaaf maar alle kosten komen wel tegelijk, maar ja gewoon van genieten, thuis woonden we met ouders en 5 kinderen in twee-onder-een kap, en nu hebben we lekker de ruimte en vooral veel beesten en grote tuin.Dus wat wil je nog meer...... ja dat onze wens in vervulling gaat een lief hummeltje van ons samen!!!!
Misschien tot gauw

liefs Loona

heel veel succes met jullie komende toekomst! Hoop dat jullie droom toch nog snel uit mag komen! Wie weet als je er minder mee bezig bent!
x

Hoi Loona,

kan me goed voorstellen dat het niet leuk is elke keer om te horen dat het bij anderen wel snel gaat, terwijl het bij jezelf niet wil lukken.

Ik wil je heel veel sterkte wensen, maar ook plezier met alle andere spannende dingen!!!En als je weer eens je hart wil luchten staat er vast weer een sloot oude en nieuwe meiden voor je klaar!

Liefs, Mienetje

hai

een vriendin van mij moest ook heel lang wachten todat ze zwanger raakte ze waren zelfs al bezig met hormoonkuren toen zij besloot om even een jaartje er niet mee bezig te zijn want ze  hadden grond gekocht en daar gingen ze hun droomhuis op  bouwen.
de bouw heeft een tijdje stil gelegen omdat mijn vriendin moest bevallen.
omdat ze toen met hele andere dingen bezig was is ze spontaan zwanger geraakt.
dus misschien is het wel goed voor je zelf   maar kan me ook erg voorstellen dat je het er erg moeilijk mee hebt.
ik wens je veel geluk met jullie huis en al het andere wat op jullie pas komt en wie weet
geef de moet niet op.

liefs Arjanne  

hai Loona,
ik heb 2 meiden en bij allebij was ik in het begin helemaal desperate als ik elke x weer onbi werd, uiteindelijk had ik me erbij neergelegd en toen was ik ineens heel snel zwanger, het is me twee keer overkomen,het heeft bij mij niet lang geduurd maar alle maanden dat je niet zwanger raakt is natuurlijk te lang,  ben nu bezig met de derde en ik probeer relaxed te zijn, is erg moeilijk,
ik hoop dat het heel snel gaat en heel veel sterkte en succes, misschien heb je wat aan mijn ervaring...
groetjes Noza

Hoi Loona

Heb ook al een apart berichtje voor je geschreven maar toch nog even hier wat schrijven
Lieve meid...ik wens je heel veel sterkte en geluk en ik hoop dat het snel raak is voor je en jullie met zijn drietjes kunnen gaan genieten van jullie nieuwe huisje! Met de diertjes!
Liefs Linnepinnie

Bedankt voor al jullie lieve berichten, ik zie jullie snel hoop ik met ander nieuws, bedankt voor jullie steun.

he meid...

moest nog ff op je reageren!!
wat klote om te horen zeg dat het ff niet zo gaat...balen hoor!! ik herken het heel erg!! en het is idd heel moeilijk... maar zoals ik al las heb je al veel leuke dingen in het verschiet... das goed voor je meid!! tja en juist als je het loslaat.....
he meid.. ik wil je ff heel veel sterkte wensen vd komende tijd... probeer btje te genieten van de dingen die je wel hebt!!! btje afgezaagd,ma bedoel het goed!!

en ik hoop en duim voor je dat het alsnog snel voor je gaat gebeuren!! je bent een lieve meid,en je hebt het dubbel en dwars verdiend!!

he meid kop op!!! houd moed hoor!!!

dikke kus cenn

Terug
Bovenaan