A
Anoniem
Guest
Helaas moet ik even mededelen dat ik jullie even ga verlaten, na ruim twee jaar bezig te zijn, wil ik er even helemaal mee kappen, want ik zie dat er veel zwangere zijn op het forum, en hoe leuk ik het ook voor jullie vind, vind ik het steeds moeilijker worden, vandaar. Ben nu bijn 27 jaar over 4 weken, had al wel twee kleintjes kunnen hebben, maar het zij niet zo.Wel hebben ik en mijn man het huis van onze buren kunnen kopen, die naast onze boerderij ligt, en mijn man gaat het van zijn vader overnemen, dus wij gaan een heel ander leven tegenmoet, misschien ook wel even heel goed voor ons, om ons ergens anders op te richten, daarnaast heb ik een paar weken geleden een nieuwe piano gekocht en we gaan naar griekenland op vakantie van de zomer, eigenlijk supergaaf maar alle kosten komen wel tegelijk, maar ja gewoon van genieten, thuis woonden we met ouders en 5 kinderen in twee-onder-een kap, en nu hebben we lekker de ruimte en vooral veel beesten en grote tuin.Dus wat wil je nog meer...... ja dat onze wens in vervulling gaat een lief hummeltje van ons samen!!!!
Misschien tot gauw
liefs Loona
Misschien tot gauw
liefs Loona