Even een soort van update

Zo dames,

Voor mijn gevoel gaan de weken nu een stuk sneller dan een maand geleden.

Inmiddels bijna 17weken. Volgende week woensdag krijgen we een pretecho. Dan nemen we ook de kinderen mee zodat ook zij even kunnen kijken naar de baby. En dan willen we ook graag weten wat het wordt! Zo spannend. Volgende week vrijdag ook weer naar de VK. En half november de 20 weken echo. Allemaal gepland dus helemaal leuk om naartoe te leven.

Ook heb ik een oplossing voor mijn Carpaal Tunnel Syndroom. Ik slaap al weken slecht door de pijn aan mijn rechterhand en arm en ik kan 's morgens niet eens brood smeren voor de kinderen. Ik heb dan helemaal geen kracht meer in mijn rechterhand. maar ik las ergens dat je dan moest slapen met een spalk. Dat heb ik gedaan vannacht en voor het eerst sinds weken de hele nacht doorgeslapen en geen pijn in de ochtend. Wel gevoelig, maar geen pijn! Dit ga ik iedere nacht doen vanaf nu.

Ook voel ik de kleine al redelijk regelmatig, bijna iedere avond als ik rustig op de bank zit voel ik hier en daar geplop. Leuk man!!

Nou hoe is het met jullie!?

Groetjes Patries

Ik heb ook het gevoel dat het nu wel sneller gaat, vooral als je dan bedenkt dat het nog maar 24 weken ongeveer duurt.... haha

Ik ben nu 16+1weken, wij hadden de pretecho met 15 weken, in de hoop dat me oma dat nog zou mee maken, maar helaas heeft ze dat niet mee mogen maken, ongeveer 2,5uur er voor is ze overleden.
Door dat het al een tijdje heel slecht ging met mijn oma en ik er niet heel goed mee kon omgaan heb ik al ruim een maand om de 2 weken een afspraak met de VK, volgende week dinsdag staat de volgende afspraak gepland, daarna gaan we het weer afbouwen naar de normalen gang van zaken.

Morgen is de uitvaart van mijn oma, ik hoop daarna weer wat meer rust in me lijf te krijgen en volop te kunnen genieten van de zwangerschap.

Half november staat onze 20 weken echo ook gepland, en ook beging ik dan met zwangerschaps yoga. het is mijn eerste zwangerschap, en alles is nieuw, het zal mijn benieuwen hoe het allemaal gaat... ik heb nog nooit aan yoga gedaan. Teminste 1 keer toen ik in de sauna was, toen was ik in slaap gevallen hahahaha!!! erg he!!

Eind van de maand komen onze meubels voor de babykamer, vind het wel spannend hoe alles er dan uit komt te zien, met onze spulletjes er in... Is het een beetje vroeg dat we die spullen al krijgen???
Volgens mijn schoonfamilie wel... die vinden alles wat we doen te vroeg lijkt wel.... :-S maar wij willen alles gewoon rustig doen, en niet alles op het laatste moment....

Soms voel ik de kleine ook, maar nog niet met regelmaat... misschien komt dat wel omdat ik nog te druk in me lijf ben... hopelijk na morgen dat de rust een beetje terug keert.

wel fijn dat je iets gevonden hebt tegen de pijn van je Carpaal Tunnel Syndroom, lijkt me niet fijn omdat te hebben.

Liefs Natasja

Hoi Natasja,

Gecondoleerd met je oma. Naar om mee te maken allemaal. Hoop voor je dat je na morgen inderdaad weer een beetje rust krijgt voor jezelf!

Ik denk ook dat je dan de kleine meer zal voelen. ik voel de baby vooral als ik heel ontspannen op de bank zit en me er bewust mee bezig hou!

Voor mij is het de 3e, dus ben niet helemaal onervaren! haha

Leuk dat de meubeltjes eind van de maand komen! Ik heb het wiegje al gekocht. Die staat al klaar, moet alleen nog in elkaar! hahaha. Dus ach, wat is vroeg. Lekker op je eigen tempo doen toch! Wij gaan over 2 weken beginnen met leeghalen van 1 van de kamers van de kinderen om die eerst aan te pakken, en daarna de volgende kamer waar onze (nu nog) jongste samen met de kleine komen. Nu kunnen wij vrouwen ook nog wat! Het hoort volgens mij klaar te zijn met 7 maanden zwangerschap dus lekker rustig aan doen! Nu nog alle tijd!! ;-)

Heel veel sterkte morgen!
Liefs Patries

Terug
Bovenaan