even een supertrotse moeder zijn.

A

Anoniem

Guest
Ik wil gewoon even kwijt dat we vandaag helemaal trots waren op onze kleine meid (Olivia, geb. 12-06-2008). Ze teigerde een heel stuk achteruit. Zo schattig! Uiteraard raakte zij op een gegeven moment gefrustreerd dat ze ergens anders was dan waar ze wilde zijn.  

Hoe staat het met de vorderingen van jullie kids? Zijn jullie ook regelmatig zo trots? Ondanks dat Olivia motorisch veel minder snel ontwikkelt dan Joey destijds, blijf ik bij elke vooruitgang een supertrotse moeder!

Groetjes,
Eefje

Hoi eefje.
leuk zijn al die ontwikkelingetjes he! ook hier een zeer trotse mama....
hier beginnen ze het zitten een beetje onder de knie te krijgen. ze zijn van 6 mei dus mooi op tijd. ze redden het om een paar seconden recht te blijven zitten en dan worden ze top-zwaar en duiken ze met het hoofd naar beneden. hahaha. de kruip beweging is er wel, maar de voetjes vliegen nog boven de vloer dus vooruit komen ze voorlopig nog niet. wie weet rond kerst wel. haha. daar zal mijn moeder blij mee zijn.
verder lijkt het gebrabbel alsof ze echt iets duidelijk proberen te maken met het gebrabbel. de meest leuke klanken krijgen we te horen.

tja, verder kan ik natuurlijk nog een giga stuk schrijven over onze spruiten, maar ik kan niet wachten op het achteruit kruipen. whahahaha

groetjes,
Petra

Hoihoi,

Hier ook een supertrotse mama. Evy kan ook niet stil blijven liggen. Het lijkt soms alsof ze al wil kruipen, maakt wel de bewegingen met haar beentjes, maar komt nog geen meter vooruit.
Zitten daarentegen gaat een stuk beter. Ze kan al aardig zelf rechtop zitten. Het weekend al de 1e blauwe plek hierdoor opgelopen. Ze zat in haar bedje en hield haar evenwicht niet meer en papa was net te laat. Ach ja er zullen nog vele meer volgen.
Ik moet er eigenlijk niet aan denken, daar wij tegelvloer hebben.
Wij krijgen ook de mooiste verhalen te horen, we beginnen ook steeds duidelijkere klanken te onderscheiden. Echt heel leuk.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Mijn kleine man probeert tegenwoordig zijn billen omhoog te gooien, als hij op zijn buik ligt... hahahaha
Ook wil hij steeds staan en heeft hij volgens mij al het idee dat hij kan rennen!!
Leuk he als ze nieuwe dingen leren.

xx

Terug
Bovenaan