Even een teken van leven!!!

Hallooooo,

Ik kan jullie niet missen, dat merk je wel. Het is hier heerlijk weer en superrelaxt. Op zich gaat het goed wat de kids betreft. Ik heb iedere dag wel even contact via sms met mijn ex om te vragen hoe het gaat en het gaat daar allemaal goed, dus dat geeft wel een goed gevoel. Ze zijn vandaag ook op vakantie gegaan naar Ponypark Slagharen, dus de jongens vermaken zich wel.

Maesther; ik heb gisteravond inderdaad een paar pilsjes op bij de Delftsche Duyt. Lekker dichtbij mijn hotel, dus ik kan zo naar ´huis ´ rollen. Woensdag ga ik Barcelona onveilig maken en de rest van de week gewoon lekker uitrusten en heerlijk aan het strand liggen.

Groetjes Fonske

P.s. Daan, ik lig tot op heden iedere avond netjes rond 23 uur in bed!!  Ennuh, volgend jaar gaan we met de hele bups hoor...... (mits er niets veranderd in ons beider situatie!!)

Adios amigos!!

Hey Fonsie!
Wat goed dat het je kids goed gaat en dan natuurlijk ook jou!
Heerlijk dat jij het daar naar je zin hebt, zit ik ook wat geruster ;)
Wat ben ik trots dat je keurig op tijd naar bed gaat, haha, wat zul jij uitgerust terug komen.
Maak er wat van! (en je mag ook best een half uurtje langer op blijven hoor, met een leuke spanjaard ;) )
Liefs Daan

(nog wat gewonnen met de bus-bingo haha)

Hé, die Fonske...leuk om even iets van je te "horen".
Fijn dat je het naar je zin hebt, geniet ervan en lekker bruin terug komen hoor.

dikke kus Daan.

Terug
Bovenaan