Even een tmi vraag

<p>Hi meiden,</p><p>lekker tmi dit maar moet dit echt even kwijt. Ik ben nu 6 of 7 dagen onderweg na mijn ovulatie en heb elke dag goed gelet op mijn afscheiding. Dit bleef sowieso al iets meer dan ik gewend was voor een luteale fase maar dan wateriger. Vandaag heb ik echter de hele dag hele dikke roomwitte afscheiding, zoveel dat ik net maar mijn ondergoed heb verwisseld. Ook heb ik de hele dag lichte krampen gehad, maar niet echt menstruatiekrampen. Wel duidelijk voelbaar maar anders. Heeft iemand anders die zwanger bleek hier ervaring mee? Ik weet dat alleen afscheiding geen goede indicator is maar samen met die krampen vind ik het toch wel spannend ineens!</p><p>Liefs</p>

Ja, ik had dit ook. 1x zat er bijzijn afscheiding een heeeeeel klein beetje roze.
2 dagen later (DPO9) testte ik licht positief

Heel bizar, precies hetzelfde vandaag. Begon zelfs te twijfelen of ik niet vandaag mijn eisprong heb (voel die altijd luid en duidelijk) gezien de weeïge pijn die doortrekt na m’n rug. Wbt m’n afscheiding zou t niet kunnen, de heldere slijmerige variant is dus paar dagen geleden geweest. Zou nu in principe op 5dpo moeten zitten.. dus erg vroeg voor enig signaal. Mja we weten ondertussen dat dat lichaam je goed voor de gek kan houden.

Ja precies,
het is ook echt heel lang geleden dat ik m'n natuurlijke cyclus weer terugheb-niet per se na het eruithalen van mijn staafje want 2 weken later had ik gelukkig gelijk weer een eisprong, maar ik ben zo bang dat ik me deze afscheiding van daarvoor gewoon niet herinner en dat het eigenlijk voor mij normaal is. Maar ik denk toch echt van niet, het is ook soms gelig en dat schijnt er ook bij te horen. T heeft echt een gummy substantie. En hoewel het lijkt alsof alle artikelen elkaar tegenspreken is denk ik toch de conclusie dat wanneer je ongesteld moet worden je afscheiding juist minder wordt.

Ik kan het me niet precies herinneren van de afscheiding, maar wat ik wel weet is dat mn baarmoedermond ver naar achteren bleef rond de periode dat ik ongesteld moest worden. Zo wist ik eigenlijk voor de test al dat ik zwanger zou zijn. 
Het is echt een fijne methode om te checken waar in je cyclus je zit en wat je kunt verwachten. 

Ik heb echt precies hetzelfde. Nu al een paar dagen veel witte afscheiding. Ik kan met niet herrineren dat dit de afgelopen maanden zoveel was. Ik het in ieder geval nog goede hoop. Ik ga het zien volgende week!!

Helaas was ik toch gewoon ongesteld geworden. 3 dagen na mijn NOD en met echt extreme krampen in mijn buik :( gelukkig nu een dag later weer voorbij, mogelijk was het toch goed nieuws, maar zat het niet helemaal goed en had ik daarom zoveel last...

Terug
Bovenaan