Hoi hoi,
Oeiiiiii,ik word er helemaal verlegen van.Wat een ontzettend lieve reacties,ook op hyves.Dank jullie wel!!!
Tja ik ben al best veel afgevallen en ik ben ook trots op mezelf hoor...maar meer omdat ik drie á vier in de week 5km trim dan het hele Bakker gebeuren.Dat is gewoon een lijstje volgen en je hebt gewoon echt geen honger.En ik heb ook zo mijn SASdagen.....hahahaha dan zit Sonja helemaal onder hoor...hahahha.
Nog 4 kilootjes en dan ben ik op mijn streefgewicht.Dan weegt deze dame 75 kilo ipv 120kg.
Had ik toen vaak maat 56...nu is maat 40 soms ook al te groot.Echt heel leuk weer mooie kleding kopen,zelfs de schoenen passen nu beter.Voel me ook heel fit en mensen lopen me soms straal voorbij omdat ze me gewoon niet herkennen...is wel grappig.En het fijnste van al vind ik nog...dat ik ons Tess bij kan houden en heel veel leuke dingen met haar kan doen zonder liters zweet te verliezen en gelijk bekaf te zijn....héérlijk gevoel!!
Ook mijn man Corné is supertrots en pronkt zowaar weer met me...hihihi...
Kortom...alleen maar voordelen!!!
Heel erg bedankt voor jullie belangstelling,ondanks dat ik eigenlijk niet meer zoveel op het forum ben(lees wel vaak mee,ik hou jullie wel in de smiezen hoor).
Veel liefs van Kitty en Tess