even een up date

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik ben nog steeds niet ongie . en ben nu 2 dagen over tijd dit heb ik trouwens nooit gehad omdat je bij mij altijd de klok er op gelijk kon zetten. Wel heb ik vanmiddag een test gedaan maar deze was negatief. Nu maar wachten of de r.d.jes komen en zo niet ga ik morgen vroeg weer testen met de ochtend urine. SPANNEND !!!!!!!!!!!!!!!!

ik heb verder geen klachten dan wat gespannen borsten ( heb ik altijd in erg voor het ongi worden) en een vaag buikpijntje af en toe.

groetjes en allemaal suc-6 bij het zwanger worden.

Spannend hoor Bonus! Ik duim voor je!
Misschien heb je gewoon nog niet voldoende hormonen, over tijd is over tijd toch! Ik hoop het hoor!
Succes morgen!

liefs
Fee Julis

Enn Bonus...
Heb je al getest vanmorgen?
Ben benieuwd.

Liefs, Nadine.

hallo meiden,

ik heb inderdaad gestest en weer negatief?????????????

wel zag ik een paar roze stipjes op de plek waar dat dikke gewilde kruis moest komen..

en nog niet ongi .........

help wat duurt dit lang

groetjes

Hoi Bonus. Spannend zeg! met een normaal gesproken zo regelmatige cyclus kan ik me voorstellen dat dit errug spannend is......morgen weer een dag, veel geluk! lfs Joet

Hoi Bonus, ik heb deze zenuwslopende tijd al 2 keer achter de rug. Ik neem aan dat het jee eerste keer is? Mijn eerste keer was ik al 5 dagen over tijd en na de test heel erg veel twijfels, want er was nauwelijks iets te zien van een 2e streepje. Nu heb ik begrepen dat als je ook maar iets ziet, je al zwanger zou zijn. Ik wil je niet teveel hoop gaan geven, maar meer geruststelling. Niet van je ziet nog geen kruis, dus dan is het niet zo.
Ik zit nu te wachten op de periode, maar het is nog veel te vroeg om te testen. Dus afwwachten maar!!!
(PS de 2e keer was het met 0 dagen over tijd overduidelijk.... Dus snap niets van die testen)

Terug
Bovenaan