even een up-date

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

hoe gaat het met jullie? Nog een beetje vol te houden?
Hier wel.
Nick zit al boven zijn geboortegewicht, Lieke bijna. Zijn gisteren op het inloopspreekuur van het consultatiebureau geweest omdat we dan als we gaan wegen altijd dezelfde weegschaal hebben. De weegschaal van de kraamhulp is toch weer anders want daar zaten allebei de kinderen boven hun geboortegewicht.

Nick moet omdat hij nog onder de 5 pond zit 8 voedingen per dag. Lieke mag er 7 maar "vraagt"nog om 8. Vannacht heeft Nick 4 uur aan 1 stuk geslapen en Lieke 5 dus konden wij ook even bijtanken.
Na een paar weken kunnen we misschien wel doorslapen. Daar kijken wij echt naar uit.

Verder zijn het superrustige kinderen. Die alleen huilen als ze honger hebben, al komt dat weinig voor omdat we ze naar 3 uur wakker moeten maken voor de voeding.

Nou het is weer bijna etenstijd, tot de volgende keer.

Groetjes   Miranda

Wow, klinkt echt super goed bij jullie! Jullie zitten al helemaal in het baby leventje!
Ben blij dat ze het allebei zo goed doen! ga zo door! Mag je trots op zijn!
Geef je ze trouwens borstvoeding allebei?

Hoi,

nee heb ik wel geprobeerd. Maar in het ziekenhuis bleek dat ik een afwijkende vorm van de tepels heb. Waardoor het aanhappen en voeden erg veel pijn deed. Nick kon nog niet aan de borst drinken omdat hij daar de kracht niet voor had. Heb ook nog een tijdje gekolfd, maar ook dat veroorzaakte teveel pijn. Ik raakte al gestresst bij de gedachte aan voeden. Ben hiermee gestopt.
Nu krijgen ze allebei de fles. Nick krijgt wel speciale voeding met extra voedingsstoffen.
Hopelijk zijn ze einde van de week goed gegroeid.

Groetjes Miranda

Als het niet lukt dan is het inderdaad beter om er gewoon mee te stoppen! Ik wil het wel proberen, maar niet kost wat kost hoor!
Ze doen het dus ook erg goed op de flesvoeding! Geweldig toch?!
Succes ermee!

Terug
Bovenaan