Hier nog alles goed.
Vandaag de crematie, heb wel wat last voor w-en maar die zetten gelukkig nog niet door. Gisteren naar de vk geweest.
Mijn bloeddruk was wat aan de hoge kant nl 85 / 140.
Maar ja dat is naar mijn mening ook niet zo gek.
Gisteren is nl een kies getrokken, 2 uurtjes voor dat ik naar de vk moest.
Ik durfde geen paracetamol te pakken omdat ik ook al een verdoving in mijn mond had. Wou het eerst overleggen met de vk. Dus met pijn in mijn mond het regelen van de crematie dus een bewogen week achter de rug. Ze komt nu vrijdag bij mij thuis om het opnieuw op te meten en ik moet urine inleveren. Hoop dat dan alles weer goed is.
Nog even wat anders, weet iemand hoe het met carina is?
Het laatste wat ik las was dat ze in het ziekenhuis lag vanwege hoge bloeddruk.
Ze moest daar blijven tot aan de bevalling.
Aangezien we op de zelfde datum zijn uitgerekend was ik benieuwd of ze al was bevallen.
groetjes karla 39wk +6dgn
Vandaag de crematie, heb wel wat last voor w-en maar die zetten gelukkig nog niet door. Gisteren naar de vk geweest.
Mijn bloeddruk was wat aan de hoge kant nl 85 / 140.
Maar ja dat is naar mijn mening ook niet zo gek.
Gisteren is nl een kies getrokken, 2 uurtjes voor dat ik naar de vk moest.
Ik durfde geen paracetamol te pakken omdat ik ook al een verdoving in mijn mond had. Wou het eerst overleggen met de vk. Dus met pijn in mijn mond het regelen van de crematie dus een bewogen week achter de rug. Ze komt nu vrijdag bij mij thuis om het opnieuw op te meten en ik moet urine inleveren. Hoop dat dan alles weer goed is.
Nog even wat anders, weet iemand hoe het met carina is?
Het laatste wat ik las was dat ze in het ziekenhuis lag vanwege hoge bloeddruk.
Ze moest daar blijven tot aan de bevalling.
Aangezien we op de zelfde datum zijn uitgerekend was ik benieuwd of ze al was bevallen.
groetjes karla 39wk +6dgn