Even een up-date...

Hey lieve meiden,

Het gaat goed hier, maar druk, druk, druk... De verbouwing verloopt nog steeds volgens schema, vandaag is de top laag van de beton vloer gestort. Nu nog de muren afwerken, structuur op de muren, tegelvloer in de keuken leggen, nieuwe keuken plaatsen, plafond keuken en kamer schilderen (allemaal balken).

3 Weken geen cv gehad, dus ik logeer samen met onze kleine al die tijd bij m'n ouders. Het was te koud, sinds gisteren weer cv. Dus nog een paar dingen en dan kunnen wij ook weer die kant op! Eindelijk weer bij mijn mannie! Niet dat ik niet zonder hem kan, maar mis de kleine dingen, die me nu zoveel waard lijken. Kleine man mist papa ook, ook al zien we elkaar wel hoor.

De 20 weekse hebben we vorige week vrijdag gehad. Onze uk was super bewegelijk, hij of zij lag voor op schema en liet iets vergrote niertjes zien. Met 30 weken weer een check, al verwachten ze dan weer een normaal beeld te zien, het komt veel vaker voor.

Toch is het qua werk nu ook een hoop onrust. Dit komt door de bezuinigingen. Er moet gekort worden, dus 2,5 baan moet eruit, kortom spanning. Morgen weer een gesprek met mijn leiding gevende, ik ga m'n rust pakken.

Als bij elkaar maakt dat ik niet lekker in m'n vel zit en erg onrustig ben. Dit heeft tijd nodig. Ik hoop hier over een tijdje wat meer te zijn, maar dan zijn we denk ik wel een maandje verder...

Meiden, ik hoop dat het met iedereen goed gaat en ik wens iedereen een goede 20 weekse echo. Het is en blijft een groot wonder!!!

Liefs grote broer

zo meid, niet stil gezeten zoals ervoor he... fijn dat het goed gaat met jullie allemaal.. en dat het goed loopt de verbouwing!

Heel belangrijk dat je je rust neemt!

dikke knuffel

zoo jullie zijn hard aan het werk! fijn dat alles goed met je/jullie gaat!
Succes met de verbouwing, en ik hoop dat er over je werk snel zekerheid is. want dat duurt volgens mij al best wel even toch?

Liefs

Wat een verhaal. Fijn binnenkort weer bij je man en de mannen ook weer samen onder een dak. Succes verdr met de verbouwing!
Tot over een maandje of wat...
Liefs

Hee meid!!!

Had laatst al een topic geopend omdat ik je al miste... Maar wat een verbouwing hee... Jeetje, wat zul jij blij zijn als t straks allemaal klaar is... Let je wel een beetje op jezelf?? Pak op tijd je rust hoor!!! Lfs

Grote broer,

Nog gefeliciteerd!!! Af en toe kijk ik nog eens om je in de gaten te houden...en wat een verrassing. Geweldig nieuws meid!

Dikke kus Milou (van het andere forum)

Terug
Bovenaan