Even een up-date...

Hey meiden,

Rust hier in huis, de verbouwing laten we nu achter ons. We zijn nu alles aan het opruimen en schoonmaken. De beneden verdieping is weer helemaal netjes, nu moet boven nog. Het ledikantje komt dit weekend van zolder, net als alle babykleertjes, kijken wat ik moet wassen en wat niet.

Ons zoontje slaapt al een tijdje op z'n nieuwe kamer, maar de muurschildering is nu ook af en z'n nieuwe bed zit ook in elkaar. Nu nog even een nieuw rolgordijn ophangen en dan is die kamer klaar.

Het kraambed + klossen zijn al in huis. Dus in grote lijnen zijn we er klaar voor... Steeds meer kijk ik uit naar de komst van de kleine, helemaal nu we de dingen aan het afronden zijn. Het lijf begint nu af en toe wel te protesteren, vooral 's nachts, dus als het iets eerder komt vind ik dat niet erg... Ik ben zondag 35 weken, maar uk loopt qua groei 2 weken voor, dus hoe langer het zit hoe groter...

Toch ben ik ontspannen over de komende tijd. Ons zoontje was geen gemakkelijke baby en bevallen is ook niet mijn hobby ;) maar uiteindelijk zal alles goed komen.

Liefs grote broer

Liefs grote broer

hey!!

wat fijn dat de verbouwing nu achter de rug is en dat je weer wat meer rust hebt, kun je je lekker richten op de komst van je kleine. geniet van je (bijna) nieuewe huis!! en rust lekker uit, heb je wel verdient na al dat harde werken.

liefs, karin

Hey meiden,

Rust...wat klinkt dat heerlijk, maar dat was vandaag toch niet helemaal aan de orde... Nu wel een heerlijk gevoel en dat is het dan waard geweest denk ik maar.

Ledikantje, box, maxicosi en babykleertjes van zolder gehaald. De kleertjes van m'n zoontje vandaag naar z'n nieuwe kamer gebracht. Komende week de babykamer schoonmaken en dan rustig aan de slag met de babykleertjes. Vandaag weer zo'n inie minie spijkerbroek in handen gehad...zucht...zo lief!!!

Liefs grote broer

Dat klinkt goed allemaal. Zoooooo lekker als je kan genieten van je nieuwe huisje, weet er alles van. Probeer wel wat rust te pakken voor je (weer) in de luiers zit...
Liefs kim

Terug
Bovenaan