even een update! druk geweest!

Hallo meiden
Ik ben een poos harstikke druk geweest gun me geen tijd voor
achter de pc te kruipen!
Julen is twee keer flink ziek geweest en trouwens de rest van de
familie ook joh! eerst allemaal de buikgriep
en toen allemaal de vette gewone griep
Inmiddels is iedereen opgeknapt julen was ook beter
maar heeft afgelopen dinsdag een prik gehad en is weer net zo verkouden
arm mannetje ik hoop dat hij snel weer opknapt
zoals jullie wel weten kan een mams niet echt ziek zijn!
Dus ik ben behoorlijk moe nu haha
achja hoor erbij he! komt vast wel goed
Julen is nu dik drie maanden en afgelopen dinsdag
woog hij 6670 gram en was 63 cm wat een beer he hihi
en mijn andere boys waren nog wel groter en zwaarder met die leeftijd dus
wij noemen julen het kleintje haha
Zaterdag gaan alles drie de kids logeren de oudste twee bij mijn ouders
en julen bij de buurvrouw daarvan (mijn tante)
we hebben vroeger allemaal in 1 groot huis gewoond dus voor mij
is dat egr vertrouwd maar wat zal ik ze missen! voor julen
word het de eerste keer zonder mama
ik hoop dat het goed gaat want ben laatst 2 uurtjes weg geweest
en meneer krijste alles bij elkaar en als ik ga autorijlessen krijst hij ook steeds
als ik weg ben pff dat word wat hihi
maar mijn man en ik hebben een bedrijfsfeestje en ik ben wel van plan
er lekker van te gaan genieten!!
Nou ik stop maar even met typen anders word het wel erg lang haha
Ik zal maar is wat bij gaan lezen hier
fijne dag allemaal!! (erg koud is het he? brr)
groetjesss anika

Hee Anika,

Ik had je al gemist! Meestal reageer je wel veel op berichtjes.
Vervelend dat iedereen ziek geweest is, maar als je het nu weer gehad hebt voor de rest van het seizoen is het mooi toch?

Groetjes Lilian

Hee Annika,

Leuk weer wat van je te lezen. Had je inderdaad ook gemist! En wat een leuke foto van je zoontje zeg! Vanavond gaat het hele spulletje dus uit logeren... spannend hoor. Ik hoop dat je zelf ook een leuke avond hebt, even alles los laten.

Hoop je weer eens vaker tegen te komen hier, maar ik snap het best dat het druk is hoor. Zit nu zelf ook met Noah op schoot te typen, valt niet mee, duurt allemaal twee keer zo lang, maar kan verder ook niks doen (behalve beetje tv kijken dan of lezen). En er ligt nog zoveel was.... maar ja, het is zaterdagavond, dus de rest komt dan maandag wel weer.

Het lukt mij niet altijd om alles rond te krijgen pfffff. Alleen al het rijden van en naar school, naar vriendinnetjes, verjaardagen, de scouting etc. kost best wat tijd iedere dag. En Noah moet zich steeds maar weer aanpassen aan alles, al probeer ik me zoveel mogelijk aan hem aan te passen. Hier is onze oudste dochter afgelopen week ook behoorlijk ziek geweest, ze had vier dagen hoge koorts, en net toen ik dacht: nu moet ik de dok maar eens gaan bellen, dit is niet leuk meer, ging de koorts weer wat zakken.

Noah is ook niet in zijn doen, ben zelfs gisteren even met hem langs de huisarts geweest voor alle zekerheid, hij hoest zoveel slijm en huilt steeds na het hoesten, het doet hem gewoon zeer, heel zielig. Maar longetjes zijn gelukkig gewoon schoon, niks aan de hand.

Maar verder gaat alles gelukkig prima! We zijn gewoon lekker bezig zullen we maar zeggen.

Groetjes,
Line  

Heee,

Het is inderdaad een poosje geleden dat ik wat van je gelezen heb. Gezellig dat je er nu weer bij bent.

Wat vervelend dat het allemaal niet zo lekker gelopen is de afgelopen tijd, ik hoop dat het vanaf nu weer lekker goed mag gaan. Je mannetje ziet er trouwens wel heel gezond uit hoor, echt een lekkere knul.

Ik ben erg benieud hoe jullie avondje uit was en hoe de kids zich gedragen hebben...

Liefs Andrea

Terug
Bovenaan