even een update en de foto's.....

hallo allemaal
Daar was ik weer even met de foto's en het uitgerbreide verslag hahaha...allemaal bedankt voor de felicitaties trouwens!
De bevalling is dus ontzettend vlot verlopen Maandaochtend werd ik dus een beetje wakker van zere buiken maar niet gelijk bij nagedacht want ik liep al 2 weken met voorweeen en had al een valse start gehad Maar zo rond 0500 uur lag ik toch niet meer helemaal lekker Marek kroop al bij ons in bed en toen dacht ik ik ga er uit En eenmaal beneden werden de weeen steeds pijnlijker ik igor maar opdracht gegeven om toch het werk maar af te bellen voor die dag
Rond 0630 uur de verloskundige gebeld en die was er zo rond 0700 uur en zij constateerde slechts 1 cm ontsluiting dus er gebeurde wel degelijk wat daarbinnen maar hoe lang het nog duurde weet zij natuurlijk ook niet
Dus wij mijn moeder opgebeld of het goed was dat we marek zo kwamen brengen Ik ben zelfs nog mee geweest en heb daar ook nog een kop koffie gedronken hahaha....
Om 0900 uur waren de weeen toch wel een stuk pijnlijker en kreeg ik een gigantische druk naar onderen raakte er een beetje van in paniek Dus ik tegen igor gezegt het lijkt wel of ze steeds korter komen   maar ze kwamen nog steeds om de 5 minuten Dus zei hij wil je het nog even   aankijken   Ehhh...nee je gaat nu die verloskundige bellen want ik heb iets persdrang!!
natturlijk duurde het voor mijn gevoel veel te lang voordat ze er was maar toen ze er was   had ik 3/4 cm
Dus ik zei gelijk tegen haar maar ik wil eigenlijk nu direct naar het ziekenhuis want dit hou ik niet weer een hele dag vol (marek had ik immers 36 uur over gedaan)
Zij naar het zotel gebeld dat ik er aan kwam Om half 10 was ik daar Om 1100 uur had ik 7 cm ontsluiting toen heeft ze de vliezen gebroken   Om 11 15 mocht ik persen en een kwartier later was hij er
Een kergezonde zoon van 3900 gram en 54 cm! wat een trots voel je dan weer
'smiddags om 14 15 uur mocht ik naar huis maar ben de hele dag verbouwereerd geweest dat ik hem gewoon al had hahahaha...Want ik zou eigenlijk die dag om 11 20 uur gestript worden bij de verloskundige.

Maar inmiddels zijn we alweer een paar dagen verder en het gaat hier hartstikke goed ik voel me nog steeds fit en wil eigenlijk teveel doen. Maar leg me er toch echt maar bij neer dat het beter is als ik 's middags even ga liggen.
Marek is helemaal trots op zijn kleine broertje   en wil hem de hele dag wel knuffelen
Jens doet het ook super hij wil alleen niet meer aan de borst drinken sinds gister toen ik stuwing begon te krijgen maar nu kolf ik het gewoon af en krijgt hij het in een flesje
hij was vanmorgen alweer aangekomen dus ik had wel goede voeding in ieder geval.
nou dat was weer een heel verhaal en hier de foto's hahahah....
liefs  mira mv marek en jens
mijn kanjers:

vanmorgen voorde hielprik aan zijn gezictje te zien leek het wel of hij wist wat hem te wachten stond

OOOHHH!!! Wat een heerlijk poppetje zeg.... En wat kijkt ie al lekker wijs uit zijn oogjes? En die grote broer heet nu echt Grote broer of niet? Lief hoor zo samen!
Fijn te lezen dat alles zo voorspoedig is gegaan hoor, kun je met recht trots zijn op jezelf en je lichaam, toch? Geniet er nog maar lekker van.

Liefs, Marieke

Prachtige foto's en wat een goed bevallingsverhaal!
Leuk om de naam Jens weer tegen te komen. Meike zou ook Jens heten maar ze was een meisje hihi

Ik hoop dat je heeerlijk kunt genieten.

Liefs Renske

Terug
Bovenaan