Even een update en wie heeft tips?

Mij mij persoonlijk gaat het erg goed, beetje last van misselijkheid, maar als dit alles is, hoor je mij niet klagen.
Metons kindje gaat het ook redelijk goed.. De afwijkingen zijn niet veel groter geworden. De cyste en kleine hersenen zijn in verhouding meegegroeid. het derde ventrikel is wel wat groter geworden, maar niet zorgwekkend groter. De oortjes lijken wat lager te zitten en het kinnetje had waT verder naar voren gemogen. Maar zoals de echoscopie zegt, we lettennu op echt alles, ook wat helemaal geen betekenis hoeft te hebben....Er is geen vraag meer of het kindje een maatje heeft. Deze is nu duidelijk te zien, al niet zo gevuld al ze graag zou willen zien... Wat het is of wat de eventuele gevolgen kunnen zijn, doen ze geen uitspraken over. Wel weet ik dat ze me nu bij 38 weken willen gaan inleiden. Dit omdat ze de natuur voor willen zijn en hierdoor zo snel mogelijk ons kindje kunnen onderzoeken.
Nu zijn we met name bezig om te kijken hoe we de kindjes het beste kunnen voorbereiden op de geboorte..... Want ja het kan uiteenlopen van niets aan de hand tot ja wat eigenlijk? Sterfte na de bevalling ga ik niet van uit, daarvoor is meneer veel te aanwezig en laat hij merken wat er wel of niet aan de hand is.
Heeft iemand nog leuke ideeën waar we de kindjes mee kunnen voorbereiden. Ze gaan beide een pop krijgen met een dokterskoffer en we willen het boekje gaan voorlezen; ik heb een zusje maar ik mag alleen naar haar kijken. Maar verder lopen we een beetje vast. Zowel als voorbereiding of als het kindje is geboren.....
Hopelijk hebben jullie leuke tips, alvast bedankt
 
pfff ik denk dat jullie er al heel goed mee bezig zijn als ik je verhaal zo lees. Misschien kun je ook nog proberen duidelijk te maken dat jij of je man er minder zullen zijn, omdat je waarschijnlijk heen en weer moet naar het zh.
Tja verder zou ik het ook niet weten, vooral omdat jullie geen volledige duidelijkheid krijgen over de gezondheid van jullie kleine man, denk ik dat het straks vanzelf zal gaan.
Heel veel succes xxx Jacqueline
 
Bij ons in het ziekenhuis hebben ze op de kinderafdeling speciaal boekjes en spulletjes voor de oudere kindjes. Misschien dat je in je eigen ziekenhuis eens alvast met je kindjes mag komen kijken en dat ze daar ook wat meer info hebben. Hier doen ze dat wel en dat zal vast niet het enige ziekenhuis zijn die dat doet.
 
@ Jacqueline tip dat we er zelf minder zullen zijn kan ik wel wat mee nog niet aangedacht
@ supertje, goed idee om de afdeling alvast te bekijken. Moet over 3 weken weer een echo en dan zal eens met maatschappelijk werk proberen te regelen dat we dd eens langs kunnen.

Bedankt allen
 
Terug
Bovenaan