even een update over mezelf

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

even een kleine update over mezelf
ten eerste vindt ik het super hoe er met me mee wordt geleefd, doet een mens goed
als je weet dat er belangstelling voor je is..........echt super!!!!
ik voel me op dit moment goed!!!!
ik wordt wel afentoe terug gefloten door mijn lichaam nu, ik ben dus wel geneigd om snel iets te veel te doen en da krijg ik dus idd pijn......maar als ik lekker rust en rusig aan doe ben ik bijna pijnvrij en vandaag ga ik dus ook zonder pijnstillers!!!!!
mijn man is vandaag ook nog lekker bij huis dus dat scheelt weer en gisteren hebben we zelfs een stukje in het veld gelopen......was na een kwartier lopen ook genoeg geweest maar even gestopt en daarna heel rustig terug wandelen, nou heerlijk toch!!!!!
gistermorgen gingik stieken op de weegschaal staan en was gewoon al 3 kilo kwijt!!!!! nou dat gaat ja super, dus ik dacht vanmorgen , toch even weer kijken....misschien heeft dat lopen ook iets opgeleverd gisterenen ja meiden 4,5 kilo eraf!!!!!
ben dr al helemaal blij mee en voel me lekker dus dat gaat helemaal goed komen!!!!!
heb gisteren voor het eerst warm eten gehad (vloeibaar) maar het smaakte best, wel na 4 happen met een theelepeltje was ik zat maar toch was het heerlijk
gisteravond een 2 kopjes koffie gedronken, maar 2 is toch te veel.....kreeg na de 2e wel heel veel buikpijn dus dat doe ik niet weer......nou meiden ik ga weer even er vandoor , vindt het heel fijn dat ik mijn verhaal hier ook kwijt kan!!!!
jullie zijn super!!!!

liefs ilona

Hee Ilona,

Wat fijn dat alles zo spoedig verloopt en je de 1e kilo's al kwijt bent. Wat een fijn gevoel is dat he! Ik wens je een goed herstel!

gr.Ing

hoi Ilona,

ja dat gaat dan wel lekker snel met de kilo's. Ik raad je wel aan om inderdaad rustig aan te doen hoor...het is niet niks voor je lichaam zo'n ingreep.
Ik wens je natuurlijk al het beste voor de komende periode en ben benieuwd hoe je herstel en afvallen verder zal verlopen!
Succes natuurlijk
Tamar

Hoi Ilona,
wat goed dat de 1e kilo's er al afvliegen! Ik zou als ik jou was wel goed naar je lichaam luisteren maar dat doe je nu ook wel denk ik (geen 2 koffie meer, haha)
Ik hoop dat je herstel goed zal verlopen, het lijkt me toch niet niks zo een ingreep en ik hoop ook dat je je doel gaat bereiken. Hoeveel kilo wil je trouwens gaan verliezen? (als je dat wilt vertellen hoor)
Nou veel sterkte weer,
groetjes van Sonja

Hey Ilona,

Wat fijn iets van je te horen!!! Lekker hoor dat je al een aantal kilo's kwijt bent. Lekker rustig aan doen en laat je maar mooi verwennen door je man!!!!

gr. Ilone

fijn voor je dat je gelijk al resultaat ziet.ga zo door!!!!!!!!

gr petra

Wow, dat gaat dan best snel met de kilo's.

Wat mag je nu zo op een dag eten?

hoi

ik zit op dit moment in mijn vloeibare 3 weken
ik  eetschema is nu als volgt:
 's morgens 150ml yoghurt
tussendoor gepureerd fruit met toegevoegde vocht
's middags 150 ml yoghurt
tussendoor gepureerd fruit met toegevoede vocht
's avonds 1 aardappel ter groote van een ei, 2 scheppen doorgekookte groente, 75 gr vlees en wat groentenat en dit met de staafmixer geheel tot vloeibaar maken (babyvoeding)
tussendoor 150 ml yoghurt
koffie/thee/water/ongezoete vruchtensap/bouillon/melk mag gedronken worden

voor mij is dit gewoon teveel
ik eet ongeveer overal de helft van en de laatste yoghurt eet ik helemaal niet omdat ik dan nog vol zit......

je mag de yoghurt ook vervangen natuurlijk voor pap

na 3 weken mag ik weer beginnen met vast voedsel zoals cracckers geroosterd brood beschuit enz.......

het gaat super zo en ben nu al 5,3 kilo kwijt!!!! dus ben dr wel heel blij mee maar weet ook wel dat het alleen in het begin snel gaat en straks veel langzamer maar wat eraf is is eraf

liefs ilona

Terug
Bovenaan