even een update over mij

A

Anoniem

Guest
lieve allemaal,

als eerste heel erg bedankt voor alle lieve reacties,
ik ben dus vanmiddag bij de huisarts geweest en weet nu dus hoe en wat...
ik heb vanochtend nog een test gedaan en die was negatief...dus wist al zeker dat ik niet meer zwanger was maar vond het wel heel vreemd want dacht dat je bij een mk nog HCG in je urine blijft houden een tijdje...
ik heb hem alles verteld en hij vertelde mij dat het dus wel een bevruchting is geweest maar dat het niet tot innestelen is gekomen...dus het is niet echt een zwangerschap geworden zeg maar...
mijn lichaam was zich wel aan het klaar maken voor een zwangerschap en heeft ook zo gereageerd, vandaar dat ik wel misselijk was en pijnlijke borsten enzo had...het is dan inderdaad zo dat het HCG weer verdwijnt...
dit is iets wat bij heel veel vrouwen voorkomt en heel veel weten dat niet omdat het dan lijkt alsof je gewoon ongesteld wordt en niet weet dat het even een bevruchting is geweest...dit is ook de reden waarom ze afraden om voor je NOD te testen want je kan het beter niet weten...je kan dit ook geen mk noemen
ik ben eigenlijk wel opgelucht hierdoor, tuurlijk was ik veel liever lekker zwanger geweest maar ik was bang dat ik weer een mk zou krijgen en er iets mis zou zijn met mijn lichaam...

hij reageerde super en ik heb alles kunnen vragen nu weet ik bijvoorbeeld ook dat het bij mij zo is dat ik het gevoel had dat ik elke keer heel vroeg al mijn eisprong voelde en temp ook omhoog ging en dan pas veel later ongi werd...ik dacht dus al een paar keer overtijd te zijn en twijfelde aan mijn temp...heb mijn temp en alles laten zien en ik heb idd rond dag 13 vaak al eisprong maar heb gewoon lange tijd tussen eitje en ongi zitten...heb een cyclus van rond de 30 dagen...
ik heb hem ook nog gevraagd over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en hij zei dat de test dan juist heel positief aangeeft (nou niet allemaal denken aan een bbz als de test heel positief is haha)

nou meiden dit was het wel een heel verhaal meer maar het komt erop neer dat ik het jammer vind maar er nuchter en realistisch onder ben....
we gaan vol goede moed er weer tegen aan en mijn HA benadrukte dat hij hoopte me snel weer te zien en dat hij een hele doos vol gratis testen heeft liggen dus dat ik dan maar langs moet komen (had moeten vragen of ik wat mee naar huis mocht )

nou doeggie liefs leetje 1981
(3 keer is scheepsrecht)

Hoi meis!

Tjee, wat een verhaal.

Wil je even succes wensen... en hopelijk kan je gauw weer naar je ha toe voor een positieve test!!!

Kusss Bloempje

Hee meis,
Wat ben ik blij dat je nog even wat hebt laten horen zeg!!
Ik zat al de hele avond op de wipstoel, om te kijken hoe het met je gaat.
Nou, wel weer een apart verhaal hoor. Maar wel heel goed van je, dat je er zo goed mee omgaat. Ik kan me niet eens bedenken eat er allemaal door je hoofd heeft gespeeld....

Maar goed, je kan nu weer gewoon verder alsof er niets (hmm klinkt wel cru) aan de hand was. Dus wil ik graag met je afspreken dat je dan volgende maand echt zwanger bent ok??

Haha nou even alle gekheid op een stokje.....Je weet waar je ons kan vinden als je wilt praten, en doe dat dan ook gerust. We leven met je mee.
Praat er lekker rustig en lang over met je mannetje en neem even lekker wat tijd voor jezelf.....

Meis, heel veel sterkte weer, en een heeeeeeeeeeeeeeeeele dikke

Annet

oh las net nog een foutje ik bedoel dat ik een cyclus heb van 35 dagen dus meer dan 20 dagen tussen eitje en ongi

liefs leetje

Leetje,

ik heb datzelfde gehad vorig jaar. Al heb ik toen wel getest op mijn NOD en een dag later werd ik toch ongesteld. Zelf heb ik dat ook niet als een miskraam gezien, en volgens mij is dat ook de beste manier om er over te denken.

50% van de bevruchtingen worden niet ingenesteld. Oftwel dan word je toch binnen een week na je NOD of op je NOD ongesteld.

Vroeger (sorry dames die goede oude tijd) testen onze moeders danwel grootmoeders niet eens. En als ze dan na 4 weken overtijd ongesteld werden, dan dachten ze vaak niet eens na over een miskraam. Ik denk dat dit de keerzijde is van het vroege testen, dat je daardoor een grotere kans loopt alsnog teleurgesteld te worden.

Nou meid hou je taai, en wellicht zien we je snel wel weer op het zwangerforum.

Miep

Hey hoi.....

sjonge wat een verhaal zeg......
En dat er zolang tussen ei en je ongi inzit......

Sjonge dus jij kan beter maar zolang mogelijk wachten met testen of niet?

Ik vind het echt heel jammer voor je!!
En knap dat je er zo nuchter onder bent.

En er weer tegenaan gaat......danmaar met z'n allen naar het augustus forum
(behalve Tobi want die moet maar naar het juliforum.....die zit nu geloof ik alweer op dag 45....pffff)

Ik hoop echt dat het jullie volgend jaar een mooi kindje mogen vasthouden....

Tis maar goed dat je idd die ovutesten nog niet had verstuurt!!!
die ozo dure ovutesten!!  

Nou doe lekker rustig aan en ik hoop dat ik je snel weer spreek........tis zo stil op de chat als jij er niet bent.......en ik lach dan ook een stuk minder

hele dikke knuffel en liefs van Bri

Wat een verhaal zeg, phoe je hebt veel verschillende emoties gehad de afgelopen week.

In America kan je testen kopen die je al veel eerder kan doen dan met je nod en ik vroeg mij al af waarom je die in Nederland niet hebt. Jouw verhaal verklaart een hoop. Bedankt want ik denk idd dat je jezelf ook moet beschermen.

Ik hoop dat je snel opknapt en succes in de volgende ronde.

Liefs

Leetje,
wat knap dat je er zo tegenaan kunt kijken. Maar hoe dan ook veel sterkte want je hebt wel een week gehad zeg!!!

Liefs,
Danielle

Terug
Bovenaan