even een update over mij

A

Anoniem

Guest
lieve allemaal,

als eerste heel erg bedankt voor alle lieve reacties,
ik ben dus vanmiddag bij de huisarts geweest en weet nu dus hoe en wat...
ik heb vanochtend nog een test gedaan en die was negatief...dus wist al zeker dat ik niet meer zwanger was maar vond het wel heel vreemd want dacht dat je bij een mk nog HCG in je urine blijft houden een tijdje...
ik heb hem alles verteld en hij vertelde mij dat het dus wel een bevruchting is geweest maar dat het niet tot innestelen is gekomen...dus het is niet echt een zwangerschap geworden zeg maar...
mijn lichaam was zich wel aan het klaar maken voor een zwangerschap en heeft ook zo gereageerd, vandaar dat ik wel misselijk was en pijnlijke borsten enzo had...het is dan inderdaad zo dat het HCG weer verdwijnt...
dit is iets wat bij heel veel vrouwen voorkomt en heel veel weten dat niet omdat het dan lijkt alsof je gewoon ongesteld wordt en niet weet dat het even een bevruchting is geweest...dit is ook de reden waarom ze afraden om voor je NOD te testen want je kan het beter niet weten...je kan dit ook geen mk noemen
ik ben eigenlijk wel opgelucht hierdoor, tuurlijk was ik veel liever lekker zwanger geweest maar ik was bang dat ik weer een mk zou krijgen en er iets mis zou zijn met mijn lichaam...

hij reageerde super en ik heb alles kunnen vragen nu weet ik bijvoorbeeld ook dat het bij mij zo is dat ik het gevoel had dat ik elke keer heel vroeg al mijn eisprong voelde en temp ook omhoog ging en dan pas veel later ongi werd...ik dacht dus al een paar keer overtijd te zijn en twijfelde aan mijn temp...heb mijn temp en alles laten zien en ik heb idd rond dag 13 vaak al eisprong maar heb gewoon lange tijd tussen eitje en ongi zitten...heb een cyclus van rond de 30 dagen...
ik heb hem ook nog gevraagd over een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en hij zei dat de test dan juist heel positief aangeeft (nou niet allemaal denken aan een bbz als de test heel positief is haha)