Even een update van deze kant...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!!!
Even een update van deze kant... Helaas nog steeds geen goed nieuws!!! Laatste maand er ook minder mee bezig geweest, moet ik zeggen...
Zoals vele van jullie, elke maand weer een teleurstelling!! Kon even nergens anders meer aan denken dan aan zwanger worden... En dan gaat de lol er snel vanaf!!!
Ik had ovulatie testen van sensi test gekocht, maar helaas zijn deze de hele maand negatief geweest, dus wijzer werd ik er ook niet van!!! Hebben jullie dit ook wel eens gehad?????
We blijven maar vrolijk verder klussen en wie weet...

Hopelijk kunnen jullie snel goed nieuws komen vertellen!!!

Liefs Laura

Ja ik heb hetzelfde gehad, meerdere keren totdat ik er achter kwam: die van sensitest lijken een hogere grens te hebben en ik kwam niet aan die grens. Predictor werkte wel, terwijl sensitest niet uitsloeg.

Kruidvat is juist weer gevoeliger, die slaat soms te lang uit, waardoor het ook weer onbetrouwbaar is.

Sterkte
Wenser

Thanks voor de tip... Ga die dan maar in huis halen... M'n vruchtbare dagen zijn nu al achter de rug, maar voor de volgende maand!!!

Hoi Laura
Misschien kun je naast de ovutesten ook gaan temperaturen. Iedere dag op het zelfde tijdstip je wekker zetten en rectaal meten. Dan heb je ook snel inzicht in je cyclus. Met die ovutesten is het niet altijd duidelijk.
Gr Bowi

Jammer Laura!
Heb je wel geklust rond de tijd dat je je ei had? Heb je wel zeker je ei gehad? En, niet met ochtenurine, elke dag op dezelfde tijd testen en 2 uur vooraf niets drinken?
De testen van Sensitest vallen bij mij juist erg lang positief uit. Zo zie je maar dat het bij iedereen weer anders uitpakt.
Succes meid, hopelijk snel een zwangerschap voor jullie!

Terug
Bovenaan