Even een update van hier

Hoi meiden,

Nou ik ben gisteren (maandag 20 dec) bij de gyn geweest...

De vk zei dat ik een datum moest gaan prikken voor het inleiden maar bij de gyn ging het heel anders in zijn werking.

Omdat ik dus die streptococcen bij me had word er eerst opnieuw een urine kweek gemaakt en dan volgende week heb ik een bel afspraak.

7 Januari moet ik terug komen op controle bij de gyn en me controle's bij de vk lopen ook gewoon door.

Rond 37 weken gaat ze inwendig onderzoek doen bij me om te kijken of me baarmoeder mond rijp genoeg is en als dat zo is dan word ik met 38 weken ingeleid.

Vanwege die streptococcen beval ik dus zo wie zo in het ziekenhuis met antibiotica infuus en ik moet 2 kuren krijgen dan maar de gyn zei al dat ze het bij een 4de bevalling vaak niet halen om 2 kuren te geven dus ik moest er ook vanuit gaan dat mijn kindje 24 tot 48 uur in het ziekenhuis moet blijven ter observatie.

Nou dat was het zo beetje wel...
als de uitslagen binnen zijn van de urine kweek laat ik weer een update achter.

Groetjes Wendy

jeetje, wat een tegenvaller als je zo van kastje naar de muur wordt gestuurd. Maar extra controles zijn ook altijd wel fijn.

Heel veel succes met wachten op de uitslag.

Oke spannend zeg. Nou hopelijk is alles goed met je kweek en kan je gewoon genieten tot 7 jan en dan verder plannen.

Tja de samenwerking van vk met gyn is vaak ver te zoeken.
Maar je wordt in het zkh wel goed in de gaten gehouden tijdens je bevalling, en de kleine wordt goed in de gaten gehouden.
Ik ben benieuwd wanneer je nu mag bevallen.
Anders zijn die jan beebs echt aan de vroege kant.
Maarja je doet er niks aan het als het anders loopt als je had verwacht.
Maar succes!

Ik zal dus indd zo wie zo moeten wachten tot 7 Jan om meer te weten...
Naja het is niet anders !

Ik baalde wel even van de communicatie tussen de vk en gyn maar dat is het zelfde met dat de vk zegt dat hij ingedaald is en goed aan het drukken is zo zegt de gyn dat hij wel een stukje met zijn hoofdje er voor zit maar nog lang niet vast zit.

Naja we wachten het wel af he

Terug
Bovenaan