Even een update van mij

Nou ik heb vorige maand een MK gehad zit nu bijna op week 5 na de MK, heb eergisteren getset en er stond zwanger op de CB....ik wist niet wat ik zag namelijk ook omdat we al een jaar bezig zijn... dus ik was aan het trillen... heb het nu wat laten bezinken.... gisteren was ik nog even naar de toilet en met affegen zag ik wat bruin achtige slijm, dit is nu gestopt....ik moet jullie eerlijk zeggen ben als de dood om naar de toilet te gaan.... heb net nog eens een test gedaan en die is nog steeds positief.... toen ik mijn MK heb gehad had ik eerst een druppel bruin bloed en die avond veel rode vloed.
nu is dit niet het geval, ben heel erg ongerust, heb toevallig volgende week donderdag een afspraak by de gyn dan ben ik net 5 weken die dag...ben heel erg bang en zker als hij een echo laat maken.....
ben al erg verbaasd dat ik geen menstruatie heb gehad na mijn MK....
nu maar afwachten.....

Ik ga hard duimen voor je dat alles helemaal goed gaat! Succes.

Hoop dit over een paar weken ook te kunnen zeggen. Zit nu 2 weken na m'n MK en we klussen lekker verder. Was toen in 1x raak, dus hoop dat dat nu weer zo zal zijn en alles goed zal gaan.

Laat je even weten hoe het is gegaan volgende week?

zeker zal ik laten weten, wat erg voor, een mk is altijd erg......wij hebben veel te vaak geklust deze maand... ik wist niet wanneer precies mijn eisprong was.. tempen lukte niet echt 3 keer laag tem en daarna 2 keer hoog temp....en ik blef maar positief testen vanaf de 10 dag na de mk, dus dacht dat ik helemaal fout zat en geen eisprong had....jammer dat zo'n MK het blijdschap van weer zwanger woren zo in de weg kan zitten..... veel succes EB

Komt vanzelf goed. Heb het idee dat ik woensdag m'n eisprong had, maar weet het niet zeker. Doe ook niet aan temperaturen, ovutesten of wat dan ook. Laten de natuur gewoon z'n werk doen. Had wel wat kramp die middag. Kon er altijd de klok op gelijk zetten. Cyclus was iedere maand exact hetzelfde, dus hoop dat dat nu ook zo is.
Heb vorige week wel een testje gedaan en sloeg totaal niet uit, dus HCG is iig helemaal uit m'n lijf. Da's stap 1!

Zal over 2 weken eens een testje doen als ik niet ongesteld word. Hebben dat weekend een groot feest en dan weet ik of ik iets of niets kan drinken.......hahahaha.

Succes met wachten.

Hoi mamaeef,

Ik zal heel hard voor je duimen, wat zou het gewelidig zijn dat je nu direct zwanger zou zijn.
Bij mijn zoontje heb ik behoorlijk bleodverlies gehad, vorige week heb ik een miskraam gehad, 13 weken zwanger en helemaal geen bloedverlies gehad. Maar het geen wel dat onzekere gevoel, spreek dit ook uit naar de gyn. dat deed bij mij veel goed.
Wij gaan het direct weer proberen en ik heb het idee dat ik tegen een eisprong aan zit, dus wie weet....
Ik weet hoe moeilijk het is om blij te zijn als je weer zwanger bent, bij ons niet na een miskraam maar wel omdat on zoontje 7weken te vroeg is gboren, dat maakt het extra spannend en ik denk dat als ik straks weer zwanger zal zijn het nog meer beladen zal zijn. Maar ik zal er zeker van proberen te genieten.

Succes met het bezoek aan de gyn.

liefs Danielle

heey mamaeef,

Van harte gefeliciteerd hoor, Ik kan me heel goed voorstellen dat je onzeker bent. Na 3 miskramen ben ik nu ook zwanger. Morgen 12 weken. Ik mocht van de gyn om de twee weken komen voor een echo en heb gisteren voorlopig de laatste gehad. Schrik niet als ze bij de eerste echo bijna niks zien. Ik schrok daar zelf best wel van, maar was ook een week minder ver als dat ik zelf dacht. Ik ben nog steeds heel onzeker terwijl alles zich toch goed ontwikkeld. Heel veel succes en sterkte.

Liefs Supertje

hey supertje, ben net terug idd valt niet veel te zien wel een klein stipje....ben wel wat meer gerust gesteld hij zag nergens bloed....moet wel over twee weken weer op controle en weer een nieuwe echo laten maken wegens de MK.... eerlijk gezegd vind ik dit zelf ook wel fijn ben ik wat meer gerust gesteld......kan de hele tijd naar dit kleine stipje kijken op de echo foto heerlijk.....hoe is het bij jou gegaan?

hallo mamaeef

wat komt mij dit bekend voor zeg.ik was 8 weken zwanger toen ik een miskraam kreeg.25 juni gaan bloeden en 27 juni na ziekenhuis geweest,baarmoeder leeg maar stonden alweer 7 eicellen klaar,de week erop is alweer de bevruchting geweest van onze 2de kindje. ik ben nu 10 weken zwanger.maar heb de eerste paar weken echt met veel pijn en moeite na de wc gegaan ik durfte bijna niet.te bang dat ik weer was gaan bloeden maar nu hebben we 30 aug een echo gehad en alles is goed maar nu nog ben ik nog wel bang. en is alles nu goed bij jou?hoelang ben jij nu zwanger??
groetjes Annet

Terug
Bovenaan