Nou ik heb vorige maand een MK gehad zit nu bijna op week 5 na de MK, heb eergisteren getset en er stond zwanger op de CB....ik wist niet wat ik zag namelijk ook omdat we al een jaar bezig zijn... dus ik was aan het trillen... heb het nu wat laten bezinken.... gisteren was ik nog even naar de toilet en met affegen zag ik wat bruin achtige slijm, dit is nu gestopt....ik moet jullie eerlijk zeggen ben als de dood om naar de toilet te gaan.... heb net nog eens een test gedaan en die is nog steeds positief.... toen ik mijn MK heb gehad had ik eerst een druppel bruin bloed en die avond veel rode vloed.
nu is dit niet het geval, ben heel erg ongerust, heb toevallig volgende week donderdag een afspraak by de gyn dan ben ik net 5 weken die dag...ben heel erg bang en zker als hij een echo laat maken.....
ben al erg verbaasd dat ik geen menstruatie heb gehad na mijn MK....
nu maar afwachten.....
nu is dit niet het geval, ben heel erg ongerust, heb toevallig volgende week donderdag een afspraak by de gyn dan ben ik net 5 weken die dag...ben heel erg bang en zker als hij een echo laat maken.....
ben al erg verbaasd dat ik geen menstruatie heb gehad na mijn MK....
nu maar afwachten.....