Even een Update voor jullie

Hoi meimama's

Ik heb in okt een missed abortion gehad met 10 weken,zit nu in het sept forum.

Ik wilde jullie even laten weten dat ik gisteren de termijn echo heb gehad en dat het er nu allemaal goed uit ziet ben nu 12 wkn en 4 dgn.

Ben zo blij dat alles nu goed is nu maar gaan genieten van de zwangerschap..
Wel heb ik nu al last van mijn bekken,ben al begonnen met gym hopen dat ik het ga uithouden....

Met jullie verder alles goed??

Liefs rian

Hoi Rian,

Wat lief dat je ons op de hoogte houdt. Gefeliciteerd met je goede echo!! Echt super fijn dat alles er nu goed uitziet! Ik ben inmiddels 29 weken, en alles gaat goed. We krijgen een jongen! Afgelopen zaterdag 3D echo laten maken, echt heel mooi om te zien.
Geniet van je zwangerschap!!!!!!!

Hey

Van harte gefeliciteerd!!!
Ik ben alweer bijna 31 weken zwanger en we krijgen ook een jongen.
Door een te hoge bloeddruk moet ik misschien eerder ingeleid worden, dus de kans is groot dat ik een aprilmoeder (of, hopelijk niet, een maartmama...) ga worden.

Geniet van je zwangerschap!

Hoi,

Wat fijn dat je weer zwanger bent en dat je nu ruim 12 weken bent. Inderdaad lekker gaan genieten!!

Hier gaat alles goed. Ben vandaag 31 weken, dus het gaat nu opschieten. Kamertje is af, naam is definitief, geboortekaartje in de maak en over 3 weken heb ik lekker verlof.

Meid, nogmaals geniet er lekker van en voor je het weet heb je ook een kleine in je armen.

Gr Ilse

wat lief dat je ons op de hoogte houd en fijn dat alles goed gaat bij ons gaat ook alles goed krijgen er een kleine meid bij de grote zus vindt het super ben nu al weer 29.5 week

Wat fijn om te lezen dat je nu de 12 weken voorbij bent. Ben heel erg blij voor je. Hier gaat alles ook goed ben nu 28+2 weken. Wij hebben een week geleden een 3d echo gehad. Wat is dat mooi om te zien. Verder is hier het kamertje ook al helemaal klaar. Geniet lekker van je zwangerschap en ik hou je wel in de gaten bij de september mama's.

Liefs Jojanneke

Terug
Bovenaan