Even een update

Hoi meiden, daar ben ik weer even. Mijn nod was de 17e en ik wacht nog steeds. Mijn 1e test was neg. afgelopen maandag en ik heb nog steeds geen rode "vrienden" op bezoek. Ik wacht nog steeds hoopvol af....En, ik lees al jullie berichtjes en hou jullie op de hoogte. Tijger hoestie? en Chili? xxx
 
Hallo Crienie,

Toevallig want ik wilde jou ook een berichtje "sturen" met de vraag hoe het ernu mee staat!

Leuk van je.

Ik lees dat je nog steeds niet ongi bent goed zeg! vind dit best wel een hoop gevend geluid zeker als je het de 17e al had moeten krijgen. Ben je normaal gesproken wel optijd of zit er veel verschil in met die dagen?

Voor mij begint het nu weer de klusperiode heb de 30ste mijn eisprong dus ga vanaf vandaag aan de slag, morgen komt er niks van want dan is mijn man in portugal en dan dus weer zondag en zo.
Laat je weer iets van je horen/lezen?

Succes en ik duim voor je.

Liefs; Chili xx
 
Zeker grappig zeg! Sommige reacties vergeet je nu eenmaal niet snel. Mijn periodes waren niet altijd gelijk, maar ja niet zoooo lang overtijd in ieder geval en niet met al deze sympthomen erbij. Ben alleen toch bang dat het negatief is. Gewoon de teleurstelling van de andere test. Je hoort me/leest me nog xxx
 
Terug
Bovenaan