Even een update

Hoi meiden,

Hier even een update.
Ik ben nog steeds niet ongi. Ik heb mega gevoelige tepels, geen lekker gevoel in mijn onderbuik (geen ongipijn!!!), emotioneel = vrolijk, sjaggie, noem het maar op, het wisselt elkaar continue af, moe, geen fut om wat te doen ( ik moet nog boodschappen doen maar geen zin )van tijd tot tijd duizelig, enz enz. Ik weet het niet hoor. Maandagmorgen maar weer testen ???? Ik laat het jullie weten.

Veel liefs Biaggi

Hoop voor jou dat maandag de test positief is, ik zal voor je duimen.
ik ga pas woensdag opnieuw terug testen, allee, als ik zo lang kan wachten, want ben t wachten een beetje beu.
ik zal voor je duimen.

Liefs
Bea

Lieve Biaggi,
Moeilijk hè die onzekerheid. Ik ga maandag weer aan je denken hoor. Bij mij was het inderdaad wel dat wat m'n gevoel aangaf ook klopte. Elke keer had ik weer een negative test maar ik riep de hele tijd "ik ben zwanger, ik weet het bijna zeker". Heel raar is dat hoor en vooral als het dan bevestigd word.
PPPFFF, nou meid, ik hoop het echt voor je, ik zal proberen je via het scharm te besmetten............zo voel je'm. Nou hopen dat je er vatbaar voor bent.

Dikke knuffel, Ank

Ik ga maandag voor je duimen. wil je geen valse hoop geven maar je moet je gevoel niet aan de kant schuiven. Ben zelf ook zwanger geweest (helaas mk geworden) maar wist toen bijna zeker dat ik zwanger was.. En dat was ik toen dus ook.
Succes met testen maandag en hou ons wel op de hoogte.
Liefs Caro

Ik hoop toch zo voor je dat het een vette plus wordt!! Bij mij best een tegenvaller hoor die min... maar ik heb ook nog geen volledige menstruatie, alhoewel ik wel zeker weet dat ik doorzet hoor.
Affijn, ik ga voor jou in ieder geval hard duimen!!
LIefs Helen

Dat ziet er al goed UIT!

Nog steeds geen ongi te bekennen en van die spannende kwaaltjes die ergens op lijken.

OOOOOO Biaggi dat klinkt goed!!

Ik zal voor je duimen aankomende dagen.

Liefs Bibi

Terug
Bovenaan