Even een update

Hoi meiden,

Sorry dat ik niet veel meer van mij laat horen, maar ben gewoon ontzettend moe en heb dus even geen puf en tijd om te reageren, ik lees wel regelmatig alles.

Hier gaat alles goed, ben vandaag 11 weken en ben 's ochtends goed beroerd, maar het spugen valt gelukkig mee. Mijn bekken heb ik gelukkig (nog) geen last van, hopen dat het zo zal blijven. Inmiddels 3 echo's gehad en het kindje ziet er goed uit. Volgende week naar de vk, dan horen wij het hartje voor het eerst hopelijk. Die maandag erop naar de gyn, dan meteen toch alvast de manier van bevallen bespreken. Mijn buik groeit hard!! Veeeel sneller dan bij Lyanne, heb al  ruim 2  weken zwangerschapskleding aan.

Met Lyanne gaat het ook heel goed, ze zingt mee met liedjes en kan tot 10 tellen, zo schattig. Ze hangt wel heel erg aan d'r moeder op het moment, wat niet altijd leuk is, zeker niet voor mijn man, want 9 van de 10 keer wil ze niets van hem weten. Best wel sneu, zal wel een fase zijn, hopelijk.

Nog meer goed nieuws trouwens, zaterdag krijg ik een andere auto, een Ford Ka. Van mijn schoonzusje, zij heeft namelijk een auto van de zaak en aangezien ze mij niet met 2 kids in mijn opgevoerde grasmaaier willen laten rondrijden, nemen wij de Ka over. Super toch!!

Ik ga douchen en mijn mandje in, ben doodmoe!

Groetjes, Marieke mv Lyanne en 11 weken zwanger van nr 2

Fijn dat je zwangerschap tot nu toe zo goed verloopt, op de ochtendmisselijkheid na dan. Hopelijk is dat straks ook over na de eerste drie maanden.....
Lijkt me erg fijn dat je drie keer hebt kunnen 'meekijken' in je buik naar de ontwikkeling van je kindje.
In ieder geval: geniet van de zwangerschap en van Lyanne.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Hey Marieke
Ik miste je al! Reageer zelf ook niet zo heel erg vaak. Maar hou het hier ook wel in de gaten hoor!! Fijn dat het goed gaat met de beeb. Hopen dat alles goed mag blijven gaan en dat de misselijkheid over gaat. (als het goed is na 12 weken toch?)
Liefs Esther

Terug
Bovenaan