Even een update

Zo,eindelijk even tijd om uitgebreid te forummen(en dan is 't hier rustig...).
Delano ligt sinds een kleine week op een eenpersoonsbed en hij vindt het prachtig!
Trots dat íe is op zijn nieuwe bed mét dekbedje!
Afgelopen woensdag kreeg meneer buikgriep,wat sneu,hij heeft de hele dag overgegeven.
Vandaag lijkt hij zich weer wat beter te voelen en is hij weer wat actiever.
Hij is deze week ook weer naar het bureau geweest.
Hij is aan de lichte en kleine kant(10,9 kilo bij 86 cm.)maar het is wel in balans dus verder geen probleem.
Wel moeten we over een half jaar teug komen om te kijken hoe zijn spraak zich onwikkelt aangezien hij nog niet zoveel zegt.
Onze oudste begon ook pas na zijn tweede verjaardag een beetje te praten dus ik maak me geen zorgen,komt vanzelf!
Hij zegt ook wel wat hoor,maar nog niet zoveel,al merk ik wel dat hij steeds meer probeert na te zeggen dus het begin is er!
Zo,dat was het wel zo'n beetje.
Ga ik nu even in alle rust bijlezen!
Groetjes Tanja

leuk om weer een update te lezen! jij klinkt altijd zo trots op je mannen, heerlijk!
vind het ook fijn om te lezen dat er meer tengere jongetjes zijn, Ivar is ook niet erg groot en zwaar (weet ff niet precies, we moeten nog naar het CB maar heb nog geen afspraak) en soms maak ik me er wel eens zorgen over. Ik las in het andere topic dat jij wel meer kinderen wilt, grappig joh van 1 naar 4

liefs Jenneke

Hoi!

Hoe gaat het nu met je? Hoor en spreek je je vriendin nog regelmatig? Ze was toch naar het buitenland? toch? Of haal ik iets door de war?

Esmé mv Kay

hoi hoi

leuk om weer wat van je te lezen..
buikgriep vlgs mij heeft dat over geheersd, sneu is het he....??

sophie is ook een tenger ding: 11.150 gr en 85.5 kilo, maar ach zo ben ik ook dus het zal wel in har genen zitten..

tevens zegt sophie ook nog niet zoveel, ze zegt een paar woorden en voor de rest brabbelt ze een mix van ; chinees, russisch en grieks......overstaanbaar dus, maar ze zegt het met zoveel emotie, dat ze volgens echt hele gesprekken voert,,,
het klinkt zooooo lief...

we wachten even af hoe het zich ontwikkelt en hoe het verder afloopt met sophie; as dinsdag komt er iemand meekijken bij sophie op het kd en horen we ws meer..

gr tobi

Terug
Bovenaan