A
Anoniem
Guest
Hoi dames, het is lang geleden dat ik wat hebt van me laten horen. Ik was eerst 3 weken in september met vakantie en wel nu al een maand terug inmiddels, maar wilde even niet te veel mee bezig zijn met zwanger worden. Wel heb ik jullie natuurlijk gevolgd. Bij mij is helaas tijdens de vakantie niet gelukt. De dag na mijn ovulatie kreeg ik buikgriep. De dag daarna mijn man. De rest van de vakantie nog steeds niet helemaal fit geweest. Eenmaal terug in nederland begon ik me eindelijk better. Dus deze maand goed geklussed. Vanaf dag 11 om de dag tot dag 18. Ovu test gedaan en op dag 13 van mijn cyclus mijn ovulatie gehad. Sinds dan heb ik gedurend de dag, elke dag last van trek gevoel in mijn linker en rechter eierstokken. Zaterdag was ik de hele dag duzielig. Dus zondag 4 dagen voor mijn nod testje gewagd. Negatief! Dacht dat het was gelukt deze maand. Begon te denken dat het toch te vroeg was. Dan gisteren om 17uur wordt ik ongesteld! Balen!! Dus een cyclus van 25 dagen gehad deze maand! Mijn lichaam is eindelijk weer normaal na mijn miskraam van juli. Mijn cyclus is voor mijn miskraam altijd tussen de 25 en 27 dagen geweest. Daarna 2 keer 28 dagen. Misschien is dit een signaal dat volgende maand het misschien gaat lukken! Even de positieve kant bekijken. Jeetje wat een verhaal geworden! Sorry dames voor de lang bericht. Maar ben ik het even kwijt. Kunffels