Even een update

Hoi meiden,

Ik ben begonnen met mijn dieet ben nu inmiddels in mijn derde week van mijn dieet bezig inmiddels meer dan 4 kilo kwijd.
Maar nog steeds geen ongi te bekennen ook geen gevoel dat het eraan zit te komen. Wel balen dat het nog steeds niet opgang wil komen.
Heb 11 april weer een afspraak bij de gyn als het er dan nog steeds niet is ga ik clomid krijgen laten we hopen dat dot gaat werken.
Heb even een tijdje niks van mij laten horen maar wou even wat rust voor mij zelf. Hopelijk gaat het met jullie goed!!!

Veel liefs Diana

Hai Diana,

Wat goed van je zeg! 4 kilo in 3 weken, super!!
Wel jammer dat je ongi nog nergens te bekennen is maar wie weet komt het nu gauw op gang en kunnen jullie weer verder. Spannend ook weer hoor, hoop dat voor jullie clomid de oplossing zal zijn, ik duim voor je!

Sterkte en succes! Liefs Lynn.

Hoi Lynn,

Dankje ja 4kilo in 3 weken ben ook echt wel trots op mij zelf dat er 4 kilo af is
Laten we hopen dat de ongi nu snel op gang komt kunnen we inderdaad weer verder. En anders maar clomid proberen. Er zijn nog tal van mogelijkheden dus geven we de moet ook echt niet op!!!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet had verwacht dat ik er zoveel voor wou doen maar wil er echt alles aan doen om onze droom uit te laten komen!!!
Ik denk dat iedereen dat er wel voor over heeft

Liefs Diana

Terug
Bovenaan