even een update!

hoi meiden!!

hier even een update'tje van af deze kant..
alles lijkt echt de goede kant op te gaan..
mijn topic van zaterdag was "te vroeg gejuicht" helaas...zondag weer een bloeding gehad..maar de bloeding van donderdag die van zondag is niet zo erg geweest als die van dinsdag nacht..thank god..

voor nu..ik heb nog wel bloedverlies..maar net zoals de 2 weken die ik al heb gehad..

ik moet zondag ff naar m'n werk bellen...en bevestigen of ik idd ga werken of niet...ik ga denk ik zeggen..dat ik idd nog wel ligt bloedverlies heb...maar dat ik wel rustigaan kan proberen te werken...maar eerst maar ff afwachten of hun zelf wel t risico aandurven

zoals jullieof ene paar van jullie weten..was ik vorige week jarig..een vriendin van mij kon neit komen..komende zondag zou ze met een andere vriendin vna haar naar wicket gaan..maar die vriendin laat niks van zich horen..naar meerdere telefoontje, berichtjes, FB, etcetc..dus ze heeft besloten dat ze mij wil nemen..nog voor m'n verjaardag...dus super leuk!!!

maar zo zwaar lichamelijke belasting zal dat niet zijn...maar ben toch een beetje angstig..pfff...ik word wel beetje gek van die onzekerheid...

en dan kan ik ook pas 21mei naar VK...dus nog 2 weken hopen dan alles goed is/blijft gaan...hoop t zooo..heb nu al zoveel energie gevergt..dat ik echt hoop..dat ik nu gewoon rustig kan genieten van m'n zwangerschap...mja..wederom..afwachten dus...

kus hilmar

Hai Hilmar,

Goh....toch nog steeds die onzekerheid, vervelend hoor meid maar je gevoek zit wel goed als ik het zo begrijp.
Ik zou, als ik jou was toch nog even pas op de plaats maken hoor, rustig aan doen en goed naar je lichaam luisteren. Begrijp best dat je weer wil gaan werken maar doe alsjeblieft voorzichtig! Dat zal je werkgever ook wel begrijpen.....

Leuk naar Wicked, gewoon doen! Een stukje afleiding en ontspanning is nooit weg. Gek dat die andere vriendin opeens niets meer van zich laat horen maar goed.....nu kan jij mee, ook gezellig toch?! Maar doe iig waar jij je goed bij voelt, dat is het enige wat ik je kan mee geven als advies.

En vertrouw je het niet, gewoon eerder aan de bel trekken bij je vk. Hopelijk is het niet nodig en heb je 21 Mei weer een super mooie echo! Gaan we wel vanuit.

Fijn weekend! Liefs Lynn.

Ow hilmar toch, idd wat een onzekerheid. Ik zou dus echt nog niet gaan werken hoor! Zou het mezelf kwalijk nemen als ik niet rustiger aan zou doen omwille van dit goede doel. Ik duim zooooo hard als ik kan voor je dat je de 21e gewoon een goede echo hebt. Je bent niet de eerste die zolang bloedverlies zou hebben terwijl er niks aan de hand is!

Maar ik begrijp die onzekerheid heel goed. Ik zou gek worden!!!

Liefs en succes!

Hoi mid. Wat vervelend voor je. Is het nog steeds echt rood of wordt het al bruin. Bij moest al dat bloed wat in de baarmoeder zat eruit en het werd steeds bruiner.

Wicked, leuk, wij gaan eind mei. Lekker van genieten het is namelijk lekker zitten en kijken. Lichamelijk moet dat wel kunnen.

Meid doe het rustig aan en ik hoop dat het snel 21 mei is. Stress is ook niet goed dus anders toch eerder bellen en je angsten vertellen. Daar worden ze voor betaald.

Hoi Hilmar,

Wat erg die onzekerheid... Doe waar je je goed bij voelt maar ga alleen werken als je er 100% achter staat, en nog belangrijker denk ik: laat de keuze niet aan je werkgever maar aan jezelf! Jij kunt hierover beslissen, zij niet.

Leuk naar wicked!!! Geniet ervan en doe de rest van de dag rustig aan!

Nog 2 weken wachten, dat is in jouw situatie misschien te lang? Zo niet prima maar anders de vk bellen of je even mag spieken hoor, die stress is ook niet goed!

Sterkte!!

Hoi Hilmar,

Wat zal jij blij zijn als die eerste 12 weken voorbij zijn! Wat een onzekerheid, dat is ook echt niet goed voor je stressgehalte....

Meid, ik zou gewoon lekker rustig aan doen en je moet gewoon zelf kijken waar je je prettig bij voelt. Als jij denkt dat je niet moet werken moet je dat gewoon lekker niet doen!!! Straks als het allemaal beter gaat kan je nog lang genoeg werken hoor....

En je mag altijd je vk bellen als je je zorgen maakt, dat vinden ze helemaal niet erg!!

Liefs!

Hoi Hilmar,

Hier even een berichtje van een sept mama,ik herken je onzekerheid heel erg goed.
Ik heb ook de eerste weken veel bloedingen gehad,maar ik had het geluk dat ik wel eerder mocht komen om te kijken of even snel tussendoor.

Ik heb gisteren nog zo een momentje gehad,heb de hele week koorts gehad en voelde de laatste 2 dagen de kleine niet gisteravond toch even gebeld en de vk is meteen gekomen om te luisteren en het hartje klopte nog perfect niks dus om me druk te maken...

Als je het nu echt niet vertrouwd moet je gewoon weer bellen en anders misschien kijken of je in het ziekenhuis terecht kunt...
Er moet toch en oplossing zijn....

Nou in ieder geval heel veel succes en ik hoop dat je straks net als ik toch lekker kunt genieten van je zwangerschap....

Liefs

Wat vervelend om te lezen en wat moet je je onzeker voelen. Doe vooral rustig aan!! Kun je niet eerder bij vk terecht? Gezien de situatie zouden ze toch best eerder een afspraak kunnen maken!

Liefs

Terug
Bovenaan