Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier gaat alles goed,bijna 11 weken nu.De grootste klachten zijn verdwenen,gelukkig!Volgende week krijgen we de nekplooimeting,dus dat is nog eventjes spannend.Hoe gaat het bij jullie allemaal?
Gr Diana
Hey, wat fijn dat het goed gaat!
En je klachten alweer bijna voorbij? Oh dat is fijn!
Alhoewel ik ook niet mag klagen hoor. Ben niet 'misselijk', beetje humeurig af en toe maar vooral meer moe. Nou geloof dat ik in mijn handjes mag knijpen, ik heb nog niet boven de wc gehangen-
Hai, wat lekker dat je bijna bij die beruchte 12 weken bent. Fijn dat je klachten bijna weg zijn.
Ik ben nu ruim 6 weken en stiekem mag het wel iets sneller gaan in ieder geval de komende weken, moet nog zo lang wachten op mijn echo en ik wil zo graag weten of het echt goed is. Ik ben nog steeds met vlagen misselijk en de eene keer erger dan de andere. Moe ben ik ook dus gezegend met allerlei kwalen en herken dit gevoel ook niet van mijn 1e zwangerschap dus daarom ook wat onzeker.
Nog even volhouden volgende week intake gesprek en hoop dan een datum te krijgen van mijn 1e echo.
Iedereen lekker genieten op naar de bolle buikjes!
X