Even een update.

Hey hey.

Ik ben sinds maandag verhuisd en ben erg blij met m'n appartementje. De overgang is wel heel snel gegaan, en het regelen is me allemaal teveel. Heb veel moodswings en zie het soms even niet meer zitten. Ik hoop dat dit verandert als alles geregeld is, want ik voelde me juist zo goed.

Verder klopte mijn vermoedens dat ik een blaasontsteking had en heb ik nu een kuurtje ( Die mag tijdens zwangerschap ) En ik hoop dat het dan na 5 dagen over is.

Hmmm verder... Het maakt me een beetje onzeker dat ik niet echt meer verschijnselen heb zoals in het begin. Maar volgens mij gaat alles goed met de kleine. Ben nu 14 weken. Heb alleen soms hele vervelende steken rondom m'n tepels. Maar dat hoort er vast bij.

Groetjes van een emotiebommetje met verhuizingsstress en de mooiste baby van de wereld in haar buik.;) x

hey

fijn dat je nu lekker op jezelf bent.
die moodswings kunnen ook door je hormonen komen hoor ;-) dan heb je ook gelijk weer een sympthoom bij.

geniet er nu maar leker van.

groetjes muppetje

Hai

Wat lekker dat je verhuist bent. Ik was ook onzeker omdat de verschijnselen van misselijk etc minder werden en ook weg waren maar heb net een super echo gehad dus dat is alleen maar lekker.
Die moodswings horen echt bij zwanger zijn hier heel bekend.
Rustig aan en probeer maar lekker te genieten van je kleine!
X

Fijn om van je te horen meid, Idd heel herkenbaar die moodswings... Zie het maar als groot hormoon verschijnsel net als de steken rond je tepels, niet leuk maar duidelijk een teken dat je borsten groeien... Hier ook bij vlagen veel pijn... Mijn tip (en kost bijna niks) Zakjes met appelstroop in de vriezer leggen... Als je pijn aan je borsten krijgt dan doe je zo'n compresje in een washand en leg je em op je borst.... Hielp mij vorig jaar enorm bij de stuwing van borstvoeding geven... Ook groeipijnen worden hierdoor verlicht.
Verder een goed stevige BH dragen.

Kalm aan meid, en hoop dat je gauw je plekje vind in je nieuwe huisje.

X

Terug
Bovenaan