even een update!

Ook ik inmiddels bijna 36 weken alweer!! wat vliegt de tijd ineens! vandaag liggingsecho gehad, ons ventje ligt nog steeds met zn koppie naar beneden.
Meneertje is verder nog niet ingedaald...(verklaard ook mijn benauwdheid...) bergreep dat verder alles goed was, weegt nu bijna 3000 gram, en die vrouw gaf aan mocht ik 40 weken voldragen word hij ong tussen 3600 en 3700 gram;) ben benieuwd! als het echt zo is word hij wat zwaarder als mijn eerste zoontje die precies toen op de uitgerekende datum kwam.

Verder gaat het redelijk, wel flink last van moeheid, slecht slapen,pijnlijke rug etc, denk dat de meeste hier ook wel dingen van herkennen!

Nou meiden ook even vanuit mij succes met de laatste loodjes!!!!!! Nov is in aantocht!!

Big Hugg!!
 
Wat goed dat hij zijn weg al gevonden heeft hihi. Nu nog even indalen dus! Want dat gedruk op je middenrif is inderdaad niet prettig.

Ik vind de schattingen altijd grappig om te weten, en of het echt uit komt moeten we maar even afwachten.

Onze dochter was 3915gram en 54cm en ik kon van de verloskundige er op aan dat dit meisje ook weer een grote wordt... We zullen zien denk ik dan maar hahaha
 
Die schattingen vind ik ook altijd beetje vaag. Bij mij in t zkh maken ze al niet eens meer een schatting. Het is zo verschillend en kan nog zo afwijken. Ach, als de kleine maar gezond en sterk is, dan maakt het uiteindelijke gewicht niet zo heel veel uit toch?!

Moeheid herken ik zeker! Vind het zo jammer als je nog wat dingen op een dag wilt doen, dat je er dan ineens af ligt. Herken dat ook niet van mezelf. Maar ja, allemaal voor het mooie resultaat. Heb er ook zo'n zin in! Sterkte nog even meis.
 
Terug
Bovenaan