even een update

Hallo lieve dames,

Afgelopen maand heb ik heel weinig het forum gelezen. Wilde er even een beetje bij weg om hopelijk de focus minder te maken. De focus is minder, behalve als er om de 2/3 dagen een inwendige echo is. Dan wil ik het liefst alles lezen over zwangerschappen ed.

Deze 2de ronde clomid. (ik tel trouwens de totale ronde niet meer) zal weer worden afgesloten met provera.
Volgende keer 5 dagen 150mg clomid slikken.

Positieve is wel dat er nu wel duidelijk baarmoederslijm aan het groeien/aandikken was.
Maar het is te traag.... laatste controle op dag 23 gehad en toen was het nog niet naar behoren.

Volgende week vrijdag op vakantie en ik start die vrijdag dan ook met de provera. Want het is nog niet zo goed in NL geregeld dat je in een ander ziekenhuis ook een echo kan maken en die uitslag mee kan nemen. :'(

Vind deze 2 weken uitstel wel erg lastig. Heb mij 2 dagen echt klote gevoeld.
Maar de gyn:
Je bepaald alles zelf. Jij hebt het in handen.
Maar je hoeft niet als sneltrein te gaan. Stop ook eens bij haltes.
Dat zal den conducteur goed doen.

Heel duidelijk, maar het is je er dan even bij neerleggen.
Nu ben ik al wel een beetje eraan gewend om dus niets te doen en volgende week pas provera te slikken.

Dus ergens 1/2 dec komt ongi weer.... en dan is dat weer de start verder! :D

liefs,

Sankjulliewel.

het is al iiets..... Nu hopen op deze ronde. Dit is laatstte 'makkelijjke' poging/ronde.
hoe gaat het met jullie????

Ja ach. Ronde 20 is bijna op zijn einde en wat licht bloedverlies gehad, maar weer even gestopt. Wel alle signalen van ongi. Dan gaan we richting IUI. Spannend

Mooie uitleg van de gyn. Beetje rust kan wonderen doen. Hoop dat je niet al te veel bijwerkingen van de provera hebt en dat het de volgende ronde een mooi kerstkadootje wordt

Provera,eerste keer tepels en minder ettenslust en moe.2de keer merkte ik niets. Nu dus benieuuwd of ik er wat van ga voelen. Hoop dat het wat gaat worden.:) maar met kerst...dan weet ik het idd.

Terug
Bovenaan