even een update1

A

Anoniem

Guest
dag dames

Ik weet niet voor hoelang maar ik ben weer even online, de computer heeft nog steeds kuren en nu kan ik ineens wel weer het toetsenbord gebruiken.

De uitslag van de urine van Nick is binnen en ze konden niets vinde, omdat hij nog steeds veel moet plassen en verhoging blijft houden moesten we nogmaals urine inleveren.
Ook op school gaat het nog niet geweldig, hij vindt het erg leuk maar hij kan nog niet omgaan met zoveel kinderen bij elkaar. Hij klapt als het ware dicht en gaat heel zachtjes praten. Hij voelt zich nog niet veilig genoeg om zichzelf te zijn.

Tess was een weekje prima te pas maar werd vanmorgen wakker met hoge koorts, mijn meisje die normaal nooit stil wil zitten hangt nu de hele dag tegen mama aan of slaapt. Wel balen hoor, dit is nu de derde keer binnen twee maanden dat ze ziek is.

Nou voor zover mijn udate, ik ga proberen nog wat te reageren want voordat ik het weet doet de computer het weer niet.

Liefs sandra

He get, Sandra............ Balen dat je kids maar niet echt opknappen zeg!! Heel veel beterschap, ook met je meisje weer!! Gaan ze bij Nick dan weer nieuwe onderzoeken doen?

Tot gauw (snel die computer laten maken hoor)!!
Liefs
Susan

Hoi Sandra,

Dat is zeker balen, dat je kindjes toch aan het kwakkelen blijven. Veel beterschap!

Groetjes,
mv Tijs

ppfff het zit jullie niet mee he?? hoop dat t snel beter gaat!

sterkte meisje!

liefs Jenneke mv Ivar

Hoi Jenneke,

Jeempie, dat valt tegen. De gezondheid van je kinderen kunnen je aardig parten spelen. Maar (even de juf uithangen) dat Nick zich niet helemaal veilig voelt op school is natuurlijk niet raar. Hij voelt zich niet 100% dus kan je je ook niet 100% geven. Snappen ze op school vast ook wel.

Maar wel ontzettend balen dat er nog geen duidelijkheid is over Nick zijn gezondheid.
Ik hoop dat snel weer online bent en dat je kunt vertellen dat het allemaal beter gaat.

Groetjes renske

Terug
Bovenaan