Even een updateje

Hallo dames,

Was een poosje minder online. Had namelijk een erg vervelend virus op m'n pc. Maar gelukkig is het nu opgelost.

Wou nog even vertellen over de 20-wekenecho die we op 24 dec. hebben gehad.
Gelukkig ziet alles er prima uit! Baby groeit keurig volgens het boekje. En geen bijzonderheden te zien.
Het geslacht weten we niet. Marcel zei eerst dat hij het wel wilde weten, maar uiteindelijk toch maar niet. Bij de andere 3 wisten we het ook niet. Dus da's nog even een verrassing tot mei.

Gaat eigenlijk allemaal lekker hier. Voel me prima gelukkig. Ukkie schopt nu dagelijks. Wel weer een heel bijzonder gevoel hoor! Ook al is het de 4e, het blijft een wonder hè!!

Met de dames gaat het ook goed, ze zijn wel erg druk met de baby hoor, Céline vraagt elke dag hoe lang het nog gaat duren . Nou, nog ong. 4,5 maand dus!

Marin wordt met de dag bijdehanter, moet af en toe echt lachen om de uitspraken die ze doet.

Kortom, lekker druk hier en flink aan het genieten!

Liefs Annemarie

Fijn  om te horen dat alles goed gaat met je.
Je 4e zwangerschap!!! ik vind het geweldig...nee hier geen 3e en 4e meer maar het lijkt me ook wel heerlijk om een groot gezin te hebben.
Spannend wat het gaat worden, weer een meisje of een jongen??? de laatste zal wel 4 mama's hebben hahaha.....
Nou geniet lekker van je zwangerschap en je 3 meiden.

liefs Daniëlle.

JA, idd wel spannend wat het gaat worden, maar ik ga er zelf wel een beetje vanuit dat het weer een meid gaat worden

Als het een jochie wordt zou ik stiekem wel een beetje medelijden hebben met hem hoor, 3 grote zussen die zich overal mee bemoeien

En genieten doen we zeker!!

Liefs Annemarie

hey
fijn dat alles daar goed gaat! Kan me wel voorstellen dat de meiden het zo lang vinden duren Snapt marin het al een beetje Marek denkt dat elke baby die hij ziet bij mij in de buik zit hahahaha
fijn ook dat dat virus van je computer af is!
kan wel zeggen geniet van je meiden maar dat is overbodig weet dat je dat toch al doet!
liefs mira

Terug
Bovenaan