De kraamweek is al weer voorbij en de visite stroomt aardig binnen. De afgelopen week is echt een feestje geweest en we zijn heerlijk verwend. Zifjon mijn oudste zoon is wel erg van slag en is super vroeg wakker en ook in de nachten laat hij zich horen. Maar ondertussen heeft hij zich ook als een ware grote broer ontpopt en deeld menige kus en knuffel uit aan Zilvian. De borstvoeding verloopt goed en Zilvian groeid als kool. Zo klein en ielig als hij was met de geboorte zo veel meer spekkies begint hij nu te krijgen Het slapen in zijn eigen bedje is nog erg moeilijk en vannacht was echt een moeilijke nacht met veel huilen en onrust, regeldagen, krampen ???? Tja ook bij een tweede zijn veel dingen toch weer leren en gissen. Zilvian wil alleen bij mij op de borst liggen en slapen. Prima maar half verwegen de nacht ben je zo stijf als een plank. Dus ook dit blijft proberen en uitvinden hoe dit kleine mannetje werkt Maar dat warme hoopje tegen je aan maakt veel goed, en dan die heerlijke knor geluidjes tijdens het drinken.
We genieten nog even van de vakantie van mijn man en de andere hulp want over een paar weken moet ik het toch echt alleen gaan doen. En dan pas zie je dat vrouwen veel dingen tegelijk kunnen
Nou meiden het is genieten en hard werken zo een uk maar Oh wat is het mooi, blijft cliche maar waar.
liefs van Mariska Zifjon en Zilvian.
We genieten nog even van de vakantie van mijn man en de andere hulp want over een paar weken moet ik het toch echt alleen gaan doen. En dan pas zie je dat vrouwen veel dingen tegelijk kunnen
Nou meiden het is genieten en hard werken zo een uk maar Oh wat is het mooi, blijft cliche maar waar.
liefs van Mariska Zifjon en Zilvian.