even een vaargje van een nog- niet-zwangere

Hallo allemaal

Ik hoopte eigenlijk dat jullie ,e konden helpen.
Ik denk dat het deze maand wel eens zo ver zou kunnen zijn. Ben op van de zenuwen en de tijd gaat me echt niet snel genoeg. Maar nou merkte ik tijdens het vrijen, (wel een beetje raar allemaal hoor, ben anders iets voorzichtiger haha) dat het als hij wat dieper ging () dat het een beetje zeer deed. Dit bleef ook een beetje vervelend voelen, een minuut of tien. Kan dit iets betekenen, of haal ik me van alles is mijn hoofd???

Alvast bedankt en misschien tot gauw, wondernetje
 
hoi wondernetje

allereerst een vraagje , waarom ben je zenuwachtig ???
is dat omdat je graag zwanger wil worden , of juist niet ?

zenuwachtig zijn , is eigelijk al niet goed , betekend vaak dat je er te veel mee bezig bent en vaak , lukt het dan niet .

zelf voel ik vrij snel aan mijn vrouw dat haar huid veranderd ,ze gaat dan heel zacht aanvoelen , meer als normaal bedoel ik dan.
 dat voel ik al heel snel , dus voor dat ze ongesteld zou moeten worden .

echter heb ik nog niet eerder gehoord dat het dan zeer gaat doen , maar misschien zijn er meer vrouwen op dit forum die dit wel hadden .

nou sterkte in de strijd , ik duim voor je !!


groetjes jaap
 
Hoi Jaap

Dankjewel voor je snelle reactie. Leuk hoor, een man op het forum. Hoor je alles ook eens van een andere kant. Ik zou willen dat wij van het andere forum, er ook eentje hadden haha.

Ik ben zenuwachtig omdat mijn intuitie meestal heel sterk is. Ik hoop dus nu dat het deze keer ook klopt. Heb ik andere maanden niet zo erg gehad. Dan had ik totaal geen vertrouwen. Heb nu alleen het idee zo van: moet alleen nog even positief testen.

Maar ja, je weet het nooit zeker......... Het is in ieder geval meeeeer dan welkom.

Liefs wondernetje
Ps, misschien kan je ons (dat andere forum) ook eens een hart onder de riem steken?
 
quote: jaap reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2005 22:38:12'));

hoi wondernetje

allereerst een vraagje , waarom ben je zenuwachtig ???
is dat omdat je graag zwanger wil worden , of juist niet ?

zenuwachtig zijn , is eigelijk al niet goed , betekend vaak dat je er te veel mee bezig bent en vaak , lukt het dan niet .

zelf voel ik vrij snel aan mijn vrouw dat haar huid veranderd ,ze gaat dan heel zacht aanvoelen , meer als normaal bedoel ik dan.
 dat voel ik al heel snel , dus voor dat ze ongesteld zou moeten worden .

echter heb ik nog niet eerder gehoord dat het dan zeer gaat doen , maar misschien zijn er meer vrouwen op dit forum die dit wel hadden .

nou sterkte in de strijd , ik duim voor je !!

sorry annet had het te laat door je wilt harstikke graag zwanger worden ,
mijn advies hoe moelijk ook , probeer positief te blijven , maar vooral van elkaar blijven genieten ,
en niet TE bezig zijn met zwanger raken , het werkt meestal negatief.

oja , wij hebben er nu ook 11 maanden over gedaan.

nogmaals ik duim voor je !!!!!

groetjes jaap


groetjes jaap



 
Hoidiehoi

Dankjewel Jaap, voor je lieve woorden. Volgens mij heeft jouw vrouw het maat met je getroffen!!

Enne meiden....... ik zou het ook graag van ervaringsdeskundigen horen haha.

Liefs wondernetje
 
Hoi W,

Ik weet niet precies hoe ver je bent in je cyclus, maar bij mij doet het soms zeer als mijn ei op springen staat. Dus misschien dat dat de reden zou kunnen zijn?

Afgelopen ronde was ik ook super zenuwachtig en dacht ik zeker te zijn dat ik weer zwanger was. Maar   ja, ik kan wel van alles denken, maar moest toch echt eerst die test  afwachten eer we het zeker wisten.  ( Ik ben 1-6 gecuretteerd, toen 1 keer ongesteld geworden en dit was dus de eerste ronde weer. Dus voor ons ook wel extra beladen, vandaar dat ik zo zenuwachtig was)

Ik hoop van harte dat je gewoon een super goed voorgevoel blijkt te hebben en heerlijk zwanger bent!!

Groetjes Nanda (5wk, 1dg)
 
Hai Nanda

Jeetje wat een ellende heb jij al moeten doorstaan zeg! Ik mag hopen dat mij dat allemaal bespaard blijft...

Ik zit nu echt tegen het eind van mijn cyclus hoor. Ik heb (denk ik, was steeds een zooitje maar lijkt de goede kant op te gaan)   een cyclus van ongeveer 35 (!) dagen. Ik zit nu zo'n btttje op dag 30, dus mijn eisprong zal het niet geweest zijn. Het rommelt wel als een gek in mijn buik, dus hoop maar dat dit er ook bij hoort........

Dankjewel voor je reactie, hoop nog meer meningen te horen.
Liefs wondernetje
 
Hoi hoi daar was ik nog even.............

Ik hoor hier natuurlijk nog niet, maar ja, jullie zullen het misschien wel weten.....
Ondertussen ben ik nog steeds niet ongi, gelukkig. Alleen het gerommel in mijn buik blijft, en nu doet het echt een beetje zeer aan de linker onderkant van mijn buik. Niet echt pijn ofzo, maar beetje vervelend. Vooral bij zitten en opstaan en in de auto. Wat moet ik hier nou van denken????? Mijn nod is denk ik zondag of maandag ofzoiets, dus word een beetje nerveus hiervan...........

Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Liefs wondernetje
 
Terug
Bovenaan