Even een vakantie bericht

A

Anoniem

Guest
Hallo lieverds!

Zoals jullie weten heb ik een 2 weken geleden ff afscheid genomen van het forum maar ik lees stiekem wel af en toe mee hoor, kan mijn nieuwsgierigheid niet altijd bedwingen ;-)

Voor sommige van jullie positief nieuws, super fijn en van harte gefeliciteerd!! Voor anderen waarbij het nog niet zo mocht zijn: Geef de moed niet op hoor!

Zelf beland in ronde 12 (zoals jullie weten) en uiteraard weer goede moed dat het nu wel raak is! We hebben weer goed geklust en a.s zaterdag kan ik testen, ben benieuwd! Ik heb overigens (weer) geen 'klachten' die op een mogelijke zwangerschap duiden maar ik heb ook nog geen 'ongi' klachten die ik normaal wel altijd, een week van tevoren aan voel komen. Ik ben iig wel een stuk meer ontspannen doordat ik even pas op de plaats heb gedaan. Dat neemt overigens niet weg dat het toch in je hoofd blijft zitten omdat de wens zo groot is.

Nog even 1 ding, misschien kunnen jullie helpen: Afgelopen zaterdag/zondag zou (volgens berekeningen) de innnesteling moeten hebben plaats gevonden, kan het zijn dat je dat voelt? Ik had geen bloedverlies hoor maar wel de hele dag zo'n stekend gevoel boven het schaambeen. Een gevoel wat ik nog nooit eerder heb gevoeld en het was niet pijnlijk maar wel duidelijk aanwezig! Kennen jullie dit?

Nou meiden, leuk om weer even wat te hebben geschreven! Ik ga nog even met m'n man van mijn laatste week vakantie genieten en mocht het van het weekend positief zijn (of niet) dan laat ik het jullie uiteraard weten! Vanaf volgende week zal ik weer wat actiever mee gaan schrijven/reageren.

Succes met wachten/testen en ik hoop op goed nieuws bij jullie allemaal!

Dikke knuffel Lynn.

Hoi Lynn, Hoop dat je een leuke vakantie hebt! Ik heb bij mijn dochter enorme, opvallende krampen gehad, waarvan ik achteraf denk dat het de innesteling geweest moet zijn (toen had ik geen idee uiteraard).

Wens je veel succes en hou ons op de hoogte!!!

Ps. Wat gaat dat snel bij jou! Ik heb het idee dat ik al 2 rondes met je heb meegeleefd terwijl ik nog steeds op de eerste zit te wachten haha!

Hai Ilse,

Bedankt voor je reactie! De tijd gaat zeker hard (soms kan het me niet hard genoeg gaan) maar hoe kan dat nou? Ik heb gewoon een constante cyclus van ong 28 dagen (zie NOD-lijst) Hoe kan het dan dat jij nog op je eerste cyclus wacht? Lief dat je met mee mee leeft :) Ik uiteraard ook met jou (en alle anderen)!!!

Jij ook succes hé! Liefs

Dag Lynn,

Over die steken weet ik niet of dat de innestelling kan zijn. Ik weet wat je bedoel qua steken maar ik krijg dit altij tijdens het ovuleren. Ik voel het misschien hooguit twee dagen na mijn eirsprong. Wanneer was je eirsprong. Volgens mij is de innestelling 3 tot 4 dagen na de bevruchting.

Ik hoop dat je hieraan wat hebt. En laten we hopen dat je zwanger bent!

Liefs, Brittany

Hai Brittany,

Dat klopt wel hoor! Ik had m'n ei ongeveer 4 dagen voordat ik deze 'steek' de gehele dag voelde. (hiel ook maar 1 dag aan) Dat zou dus m'n innesteling kunnen zijn (denk ik) Als je dat al kan voelen en als het zo is. Laat ik maar niet teveel op de zaken voorruit lopen maar het was zo'n raar soort 'pijntje'.

Dank je wel! Hoe gaat het met jou? Liefs

Het gaat. Was erg teleurgesteld dat ik ongesteld was geworden afgelopen donderdag. Maar nu gewoon weer de draad oppakken. Ik ga gelukkig zaterdag a.s. voor 3 weken op vakantie en de dag dat ik terug kom moet ik weer ongi worden. Dus ik zal VEEL minder aan zwanger worden denken en ik denk dat is precies wat ik nodig hebt. Thuis is heel moeilijk het even van je af te zetten. Zeker na een miskraam te hebben gehad. Wat was dat KUT!!! Na zoveel tijd te hebben proberen zwanger te worden en dan eindelijk lukt het je en na een maand het te verliezen. Dat wens ik niemand. Maar ja je kunt er niks aan doen. Alleen tijd en denk ik een nieuwe zwangerschap (gezonde natuurlijk) kan dat pijn verminderen.
Ik hoop echt zooooo dat we allebei zsm zwanger zullen worden.

liefs,
Brittany

hee meid,

hoop voor je dat het gauw raak is!!!idd weer met goede moed er tegen aan..
wat innesteling betreft weet ik niet hoe het moet voelen, zelf nog nooit gevoeld in elk geval!! maar misschien zijn er meiden die het wel hebben gevoeld!
ik duim voor je meid!!
liefs

Leuk weer iets van je te lezen!! Ik hoop dat je eindelijk positief mag testen zaterdag!! Ik ga voor je duimen! Succes!

Terug
Bovenaan