Even een vies vraagje

A

Anoniem

Guest
DAMES OPGELET, ALS JE MAAG NIET AL TE STERK IS, NIET, IK HERHAAL, NIET VERDER LEZEN !!!!!!!

Nee, grapje. Mijn vraag is wel niet echt heel erg, hoe zal ik het noemen, hygisch maar het is ook weer niet zo erg dat ik deze vraag niet zou kunnen stellen hier op het forum.

Ik heb net mijn ongi weer achter de rug. Ik was 17 nov. weer ongi geworden en sinds woensdag 24 nov. ben ik weer red-devil-vrij, zeg maar. Maar nu had ik vandaag dat ik wat krampen in mijn buik had en witte afscheiding. En nu komt het vieze gedeelte, het stinkt !!! Niet meer normaal !!!! Weet iemand wat dit kan zijn ??? Ik dacht misschien aan een vroege eisprong dus heb mijn mannetje vanavond maar even besprongen. Hij had er dan ook geen enkele moeite mee. Hij is ook de hele week weg geweest !!! Maar even serieus. Ik zit hier best wel mee want ik denk de hele tijd dat iedereen het ruikt. Zeer vervelend dus. Wie kan mij een antwoord geven op mijn vraag ??? Alvast onwijs bedankt !!!

Veel liefs van Biaggi

P.S. Ik kreeg vanavond te horen dat onze vrienden een zoon hebben gekregen. Ik gun het ze enorm maar voelde mij toch even een beetje down....

Hallo Biaggi,
Ha, is je mannetje eindelijk weer thuis .
Ik snap helemaal dat je je een beetje down voelde, nadat je het goede nieuws van je vrienden had gehoord. Waarom zij wel en jij nog niet toch ?
Jij komt ook al een hele tijd op het forum... Maar houd vol, het is heel normaal dat het wat langer duurt voordat je zwanger raakt. ( Maar het is wel shit***)
Wat die afschieding betreft, als het echt ruikt, lijkt me dat niet goed, het zou wel een schimmel of iets kunnen zijn. Maar ik heb daar niet echt verstand van hoor. Je zou de het aan je HA kunnen vragen.

Liefs Zoey uit 0

ja maar wat is stinken...
als het echt een geur is die je nog nooit hebt geroken, dan is het inderdaad niet goed en kan je het met pillen bestrijden. Het is gewoon een schimmel.
Die doe je dan in je vagina, en na 3 dagen is alles schoon. Heb het ook een keer gehad, wist ook bij god niet hoe ik er aan kwam. Even je huisarts vragen.
gr.
D.

hoi biaggi,

als ik jouw was zou ik even naar de dokter gaan, als het zo stinkt als jij zegt, zou het evt ook een schimmelinfectie kunnen zijn.
ik hoop voor je dat het je eisprong is.
liefs claudia

Hoi,

Ik heb dat ook wel eens gehad en toen had ik een vaginale schimmel infectie, kreeg toen van de huisarts een vaginale dakterin capsule die je 's avonds moet inbrengen. Hou 's nachts wel een maandverbandje in want ik had heel veel afscheiding enzo 's morgens.
Maar was er wel meteen van af.

Liefs Belinda

He Biaggi,
Klinkt als een schimmelinfectie. Is je afscheiding ook anders van kleur? Meer geelsig of groensig? Heb je last van jeuk?
Zou even met je huisarts overleggen als het niet snel overgaat. Het kan toch wel eens dat je wat meer riekende afscheiding hebt! Hoeft volgens mij niet persé iets te zijn. Zou goed wassen zonder zeep en als het aanhoud even langs de huisarts.
Ken het gevoel van "blij voor anderen en shit voor mezelf", gun het anderen ook wel maar wil nu toch echt zelf onderhand ook wel! Deze week 4 nieuwe zwangeren in onze vrienden groep! Wordt hier erg moedeloos van, maar goed onze tijd komt nog!

Liefs Anne

Hallo Biaggi,

Ik had dat precies hetzelfde, E het stonk, niet normaal meer.
Ik had dus ook een schimmel infectie en zo'n "ei" gekregen wat je er idd in moet doen voor het slapen.
Nu ben ik er weer vanaf.

Je hoeft het alleen maar aan de dokter te vertellen en hij schrijft het recept wel uit. Je hoeft dus iet bang te zijn dat je langs hoeft te komen.
Het schijnt normaal te zijn, door de vele gemeendschap.
Hopelijk heb je hier iets aan.

Liefs Yvette

Terug
Bovenaan