Even een vraag aan alle dames van Oktober!!

A

Anoniem

Guest
Als er meiden bevallen zijn wil ik de gegevens noteren bij de geboren lijst en weghalen bij de uitgerekend lijst. Dit maakt het iets overzichtelijker wie er nog bevallen moeten!

Ik weet alleen niet wie allemaal wanneer uitgerekend zijn ivm andere namen en sommige van ons hebben dezelfde namen.
Zouden jullie in deze topic even aan willen geven welke gegevens ik uit de uitgerekend lijst weg kan halen.

Alvast bedankt meiden!

Liefs, Mar

Je mag mij een dag vervroegen naar 16 oktober ipv 17 oktober. Maar  verder vind ik het ook moeilijk om nog precies  te vermelden wie allemaal zijn bevallen. Ik ben op zoek gegaan naar sommige wanneer ze uitgerekend waren maar die kon ik op de lijst niet terug vinden (of had je ze er al tussen uit gehaald en was dit niet je vraag?).

Monique

PS ik ben   nog niet bevallen natuurlijk haha. Ik sta nog steeds op scherp  en wacht mijn tijd af ......

Ik heb ook eens even zitten kijken maar ik kom er ook niet uit.
Er staan zoveel andere namen tussen dat ik echt geen idee hebt wie wie is.

In ieder geval kan Orchideke - 26 Oktober er nu ook uit.

Hey mariel,

Mij mag je er dus bij zetten als trotse mama he,was uitgerekend 1 november,maar dan ging er 26 oktober dus die geplande keizersnede zijn maar ons dyenthé is dus uiteindelijk geboren op 28 september....47 cm en 2kg 380

Liefs orchideke

Terug
Bovenaan