Even een vraag

A

Anoniem

Guest
Heb nog even een vraag.

Ik ben 19 juli voor het laatst ongi geweest. Volgens Babybrabbel had ik mijn vruchtbare dagen van 2 aug t/m 6 aug. En 5 aug was mijn ovulatie. Nu had ik vanmiddag en net onder de douche weer, steken onder in mijn buik. Weet iemand wat dat is ??? Alvast bedankt.

Veel liefs Biaggi

Hoi Biaggi,

Sommige vrouwen kunnen hun eisprong voelen. Het zou dus best zo kunnen zijn dat jij dit nu gevoeld hebt... dus zou je nu moeten gaan klussen.

Es

Het kan inderdaad je eisprong zijn geweest. Is je cyclus regelmatig of niet? Het kan namelijk best zijn dat je eisprong deze keer wat later was.
Bij mij was m'n eisprong deze maand ineens 5 dagen eerder dan verwacht, dus je weet het nooit. Voor de zekerheid maar even klussen... ;-)

Hoi Biaggi,
Had toevallig dezelfde ervaring deze ronde. Ook echt pijnlijke steken onder in mijn buik (eierstokken?)
Nou las ik ergens dat dit ovulatiepijn kan zijn. Het schijnt namelijk niet zo te zijn, tenminste niet bij iedereen, dat je je ovulatie in één pijnscheut of iets zou voelen. Het zou een proces van enkele uren tot dagen kunnen zijn waarop je ook telkens andere dingen kunt voelen; pijnscheuten, zeurderig gevoel enzo.
Aan je verhaal te zien is dit bij jou een soort ovulatiepijn denk ik.

Groetjes Anne

Wat zit je hier nou nog????!!!
DUIK EROP...(of eronder, ieder z ´n meug)

succes als je wilt steek ik een van m ´n beroemde kaarsjes voor je aan.

liefs Jeanette

Terug
Bovenaan