even een vraag

Hallo dams,

Ik ben afgelopen maandag gecurreteerd, ik heb dinsdag de hele dag gelegen en het vloeien was heel weinig.
gisteren dinsdag dus ben ik wat dingen gaan doen lopen en in de auto zitten kindjes optillen enzo en toen werd het vloeien wat erger en verloor ik ook kleine stukjes is dit normaal?
Het is alleemaal nog wel wat gevoelig maar het geen erge pijn meer.

Ik hoop dat ik antwoord krijg.

Groetjes Ellen

hoi ellen,

ja bij mij was dat ook zo,
het zijn schijnbaar bloedstolsels.
en aangezien jij ook nog een curretatie hebt gehad moet het eigenlijk wel schoon zijn.
bij mij was dat niet nodig omdat het er al heel schoon uitzag.
veel beterschap verder ermee.
ik heb trouwens in totaal een week maar gevloeid zonder enige buikpijn, ook niet op het moment van de miskraam zelf.
groetjes debra

Hoi Ellen,

Ik ben vorige week maandag gecureteerd.
Heb ook helemaal geen last gehad en bij is het vloeien afgelopen maandag begonnen en ook met stolstels. Ik ben ook meteen weer bezig gegaan na de curetage. Heb met de verloskundige gesproken en het schijnt heel normaal te zijn. Het is normaal als je 1 week tot 10 dagen vloeit.
Heel veel succes verder!!!!! Doe rustig aan, ik merk dat ik het er vaak toch wel moeilijk mee heb.

Lfs. Monique

Hoi Ellen,
Het is normaal hoor.De eerste week heb ik daar veel last van gehad en na een week begon het bloeden.15 juni ben ik gecurreteerd en nu vloei ik ook nog.Ik maak me hier verder ook geen zorgen over.Veel sterkte.Liefs Yvon

Hoi, even een reactie op Yvon. Vloei je nu dan bijna al een maand?? Ik wil je iet ongerust maken, maar bij mij kwamen ze er na 2 weken vloeien achter dat er na de curretage toch nog "stukjes" achtergebleven waren en moest het opnieuw gebeuren. Een maand vloeien is volgens mij niet normaal

Ik ging na een week ook ineens vloeien en bij een echo bleek toen de hele baarmoeder vol met bloed en stolsels te zitten en ook helemaal nog niet gekrompen te zijn. Ik moest toen een 2e spoedcurretage.
Ik zou het voor de zekerheid even navragen als je erg gaat vloeien ineens.
Groetjes van Caroline

Hoi Anoniem,lief dat je even een reactie op mijn bericht hebt gegeven.Een week geleden ben ik op nacontrolle geweest bij de gyn en hij heeft toen nog een echo gemaakt en dit zag er schoon uit.Vandaar dat ik me geen zorgen maak,maar ik hou het toch wel even in de gaten.Mijn lichaam is in de war en ik heb ook nog een blaasontsteking,dus weet al helemaal niet meer wat nu normaal is.liefs Yvon

Terug
Bovenaan