Even een vraag

Ik stel hem toch maar hier, want op het zwangerforum konden ze me er geen antwoord op geven.

Als je kindje helemaal is ingedaald, is er dan nog een kans/ mogelijkheid dat ze nog draaien???

Pukkie heeft bij mij zolang in een dwarsligging gelegen dat ik dacht dat ze niet meer zou draaien. Nou was ik maandag bij de gyn en die zei dat ze was gedraaid en ingedaald zelfs, maar voor mijn gevoel ligt ze sinds vandaag toch weer anders in mn buik.

Kan dat???

Groetjes

Ze kunnen als ze zijn ingedaald nog wel om hun as draaien. Misschien is dat gebeurt. Maar als ze volledig zijn ingedaald kunnen ze daar niet meer uit komen heb ik door gyn laten vertellen (was ik namelijk toen bij Feline bang voor omdat ze in stuit heeft gelegen voor lange tijd)

groetjes Maris

Mijn huisarts die mijn zwangerschap van Charlotte begeleidde vertelde dat een tweede kindje tot op het laatste moment nog kan draaien. Bij een eerste kindje schijnt dit dan anders te zijn.

Verder weet ik er niks vanaf!

Groetjes Babybelle

Hey,

Volgens mij kunnen ze tot op het laatjste moment nog draaien. Als je kindje echt helemaal is ingedaald is de kans wel kleiner maar nog steeds aanwezig. Hoop voor je dat je het mis hebt. Je hoeft toch niet meer zolang??

Groetjes Patries

Hoi Martine,

Bas heeft zichzelf ook nog een keer gedraaid, terwijl hij al een heel eind ingedaald was. Hij is daarna ook weer terug gegaan naar zijn 'oude' positie.
Als ik jou was, zou ik gewoon de VK even bellen. Dan kan zij even goed voelen hoe je kleine uk nu ligt. Is toch beter voor je gemoedsrust!

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan