even een vraag

ik ben nu ruim 10 weken maar ik heb nog steeds geen last van mijn borsten weet iemand wanneer je er last van krijgt?en kan dit veel kwaad dat ze nog niet groeien?

he anouk,

hier een mama die nooit geen last heeft gehad van haar borsten!!
heb bij vorige zwangerschap ook maar 1 maatje groter gekregen en dat is heeeeeel gelijdelijk gegaan!
nu ben ik bijna 7 wkn en heb ik weer nergens last van!!

groetjes

oh....wees maar blij!
bij mij hoeven ze maar naar mijn borsten te kijken en ze doen al zeer!
iedereen heeft toch haar eigen klachten...zo ben ik helemaal niet misselijk of zoiets.

liefs mamabeer

He Anouk, ook ik ben 10 weken en heb geen pijnlijke borsten, Je bent zeker niet de enige dus. Ik heb wel het idee dat ze een maatje groter zijn en wat harder, maar dat is alleen als ik er bewust aan voel. Het is bij mij ook echt niet zo dat het al pijn doet als vriendlief er alleen al maar naar kijkt....Hoop ook dat het hier bij blijft, heb niet echt behoefte aan meer borstomvang;). Zou het zo kunnen zijn dat dames met al redelijke maat minder last hebben als dames met bv cup a of b?? of slaat dat helemaal nergens op haha.

Nou ja, anyway, wees blij dat de pijnlijke borstenfase ons bespaart blijft

Ha, ha. Nee, hoor ook bij mij niet. Ook bij de vorige zw.schappen ook niet. Ik heb wel van die lelijke bh's aangeschaft, toendertijd, maar niet nodig gehad. Kon bij beide zw.schappen mijn ondergoed, inclusief mijn string tot aan mijn bevallingen aan.
Mijn zus wist niet wat ze zag toen ik de weeen aan het wegpuffen was. Die werkte toen op de verlos afdeling van het zkh en had dit nog nooit meegemaakt, ha, ha. Tja.. Ideaal, hoefde ik ook niet van die lelijke onderbroeken aan.
Gr. mamajo

Hallo dames!
Ik heb zobiezo al cup E, maar ze doen toch echt pijn! En met 6 weken stonden de striemen van m'n bh's al op m'n borsten. Heb toen de oude uitgelubberde bh's te voorschijn gehaald (gelukkig bewaar ik soms te veel.. :)) Daar kan ik het gelukkig nu nog mee doen.
Dus Tilly2, jou logica gaat niet op.. :)

En ik ben de hele dagen misselijk, heel vervelend. Scheelt dat ik al in de ziektewet zat, dus mijn collega's zien mij alleen als ik me goed voel. Dus hoef me niet telkens overal uit te lullen.

Liefs Vissen

Hallo dames!
Ik heb zobiezo al cup E, maar ze doen toch echt pijn! En met 6 weken stonden de striemen van m'n bh's al op m'n borsten. Heb toen de oude uitgelubberde bh's te voorschijn gehaald (gelukkig bewaar ik soms te veel.. :)) Daar kan ik het gelukkig nu nog mee doen.
Dus Tilly2, jou logica gaat niet op.. :)

En ik ben de hele dagen misselijk, heel vervelend. Scheelt dat ik al in de ziektewet zat, dus mijn collega's zien mij alleen als ik me goed voel. Dus hoef me niet telkens overal uit te lullen.

Liefs Vissen

Ik heb cup c en pas alles nog prima. ze zijn iets voller geworden, maar (nog) geen cupmaat gegroeid. Verder wel een paar dagen gehad dat ze gevoelig waren, vooral mijn tepels, maar verder ook niet pijnlijk. Ik ben bijna 11 weken nu.

Terug
Bovenaan