Even een vraagje, maak me zorgen

Gisteren ben ik bij de verloskundige geweest, en heb het hartje gehoord fantastisch hij is er dus nog :)

Ik ben nu bijna 19 weken.



Maar ik ging gisteren weg bij de verloskundige en toen ik thuis van een
stoel opstond kreeg ik een enorme steek in mijn onderbuik, bijna alsof
er iets knapte en het werd heel warm van binnen.

Na een uur is de pijn echt weggegaan.

En ik heb geen bloed verloren ofzo.



Maar is dit ernstig?

Zou er iets aan de hand zijn?

Moet ik de verloskundige bellen of ben ik dan een zeur?

 
Als je je zorgen maakt zou ik zeker even de vk bellen, misschien kun je ereven heen zodat ze even het hartje kan luisteren.
Wat je omschrijft zou goed bandenpijn kunnen zijn. Steken soms een branderig gevoel in de onderbuik soms uitstralend naar de liezen, zo voelde het bij mij.
Gewoon even de vk bellen dat je niet gestrest blijft rondlopen.
Groetjes Carlijn mama van Iris 12-07
 
Hallo,

Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, ik denk dat er gewoon een spiertje 'knapte' omdat die even in de knel zat, dat kan namelijk behoorlijk pijn doen en warmte uitstralen of inderdaad bandenpijn.
Maar ja, je maakt je wel zorgen, dus als ik jou was zou ik de verloskundige gewoon even bellen, ze willen je dan vast wel even geruststellen, door je naar het hartje te laten luisteren.

groetjes kirsten
40 weken
 
Ik heb zojuist toch even de verloskundige gebeld en inderdaad zij denkt
dat er een spiertje is geknapt . niets om me druk over tem aken.



Is toch best akelig als zoiets gebeurt. Dit is mijn eerste zwangerschap dus nog allemaal nieuw/

 
Hoi,

goed van je dat je de verloskundige even hebt gebeld, daar zijn ze immers voor. Ik snap het heel goed hoor, dit is ook mijn eerste zwangerschap en ik ben ook onzeker over alles wat ik voel. Ik ben iemand die normaal gesproken heel goed d'r eigen lijf kent en precies weet wat ik mankeer als ik iets heb. Maar nu voel ik van alles wat ik nog niet kende en daar word ik onzeker van. Ook ben ik altijd bang dat mensen me lastig vinden en schroom dan om de verloskundige te bellen. Maar ja, het stelt je wel gerust. Zo ben ik een week of 10 geleden van de trap gevallen en ik voelde de baby wel, maar maakte me toch druk. Uiteindelijk heeft m'n man de verloskundige gebeld en de telefoon in m'n handen geduwd toen die overging. Ik had toch wel duidelijke redenen om te bellen, niet dan? Maar dan nog doe ik het niet snel. Dus ik snap je maar al te goed.

groetjes kirsten
40 weken
 
Terug
Bovenaan